Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Yay, detta är ju rent av bättre än zoo... se de hormonstinna och brunstiga hannarna försöka imponera på den intet ont anande honan. Nej, håll dig still och tyst i busken, Billy, så kanske du får höra deras lockrop igen! Oh, där kom det, hörde du, Billy?

Ja, jag säger då det...

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, detta är ju rent av bättre än zoo... se de hormonstinna och brunstiga hannarna försöka imponera på den intet ont anande honan. Nej, håll dig still och tyst i busken, Billy, så kanske du får höra deras lockrop igen! Oh, där kom det, hörde du, Billy?

Ja, jag säger då det...

Hahahahahaha, Crice :) LOL ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

någon som onanerar innan ni går och lägger er om ni tex. har svårt att sova.?

"onanera". va mesigt det låter ;P . säg runka istället.

har alldrig svårt att sova.

för er som såg den där mary och varför man ska runka innan man ska på dejt kan hända :);P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"onanera". va mesigt det låter :wub: . säg runka istället.

har alldrig svårt att sova.

för er som såg den där mary och varför man ska runka innan man ska på dejt kan hända ;P;P

Men tjejer kan väl inte runka heller.... Skriver så båda könen kan svara ingen diskriminering här inte

Vem vet vad tjejer gör på kvällarna :wub:

Humm ska tjejerna göra likadant då innan de går på dejt med.? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killar gör det ju för att inte få ståfräs framför tjejen.

å du kan ju inte direkt få din att stå ut genm byxorna, så för dig är det ju lungt ;P

Säg det till den där Miriam ;P hahaha

man kanske blir jätte våt för att killen är så snygg så har man ljusa brallor på sig så ser det ut som man pissat ner sig man ska aldrig vara för säker :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrade vad det var som skulle vara över 18 ;P

Hjärnan, inte kuken :)

Äditt: Jag tror det iallafall. Har också hört att Sofie är kräsen när det gäller storlek på kukar. Så om du vekligen vill leka med henne så skaru vara över 18 och ha en kuk över 18. ;P

Redigerad av Ronin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjärnan, inte kuken :)

Äditt: Jag tror det iallafall. Har också hört att Sofie är kräsen när det gäller storlek på kukar. Så om du vekligen vill leka med henne så skaru vara över 18 och ha en kuk över 18. ;P

Hahahahahaha kunde inte sagt det bättre själv ;P

Vilka fantiserar om sex på udda platser.?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...