Sofie Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Aj Aj Aj! Feting Diss @ GiZmo Hehe klart Visar mig bara för killar som är över 18 Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hehe klart Visar mig bara för killar som är över 18 Haha Hahahahahaha Okay. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hehe klart Visar mig bara för killar som är över 18 Haha Aww damn.. Ajja.. bara ett år kvar då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Aww damn.. Ajja.. bara ett år kvar då Aj Aj Aj! Vinden vänder. Feting Diss @ Sofie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Yay, detta är ju rent av bättre än zoo... se de hormonstinna och brunstiga hannarna försöka imponera på den intet ont anande honan. Nej, håll dig still och tyst i busken, Billy, så kanske du får höra deras lockrop igen! Oh, där kom det, hörde du, Billy? Ja, jag säger då det... Redigerad 6 juni, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Yay, detta är ju rent av bättre än zoo... se de hormonstinna och brunstiga hannarna försöka imponera på den intet ont anande honan. Nej, håll dig still och tyst i busken, Billy, så kanske du får höra deras lockrop igen! Oh, där kom det, hörde du, Billy? Ja, jag säger då det... Hahahahahaha, Crice LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Aj Aj Aj! Vinden vänder. Feting Diss @ Sofie Nu ska du inte vara sån... kan hända mycket på 1år någon som onanerar innan ni går och lägger er om ni tex. har svårt att sova.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hehe klart Visar mig bara för killar som är över 18 Haha Hahaha... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 någon som onanerar innan ni går och lägger er om ni tex. har svårt att sova.? Man blir varje fall trött... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 någon som onanerar innan ni går och lägger er om ni tex. har svårt att sova.? "onanera". va mesigt det låter . säg runka istället. har alldrig svårt att sova. för er som såg den där mary och varför man ska runka innan man ska på dejt kan hända Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 "onanera". va mesigt det låter . säg runka istället. har alldrig svårt att sova. för er som såg den där mary och varför man ska runka innan man ska på dejt kan hända Men tjejer kan väl inte runka heller.... Skriver så båda könen kan svara ingen diskriminering här inte Vem vet vad tjejer gör på kvällarna Humm ska tjejerna göra likadant då innan de går på dejt med.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Humm ska tjejerna göra likadant då innan de går på dejt med.? Killar gör det ju för att inte få ståfräs framför tjejen. å du kan ju inte direkt få din att stå ut genm byxorna, så för dig är det ju lungt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Humm ska tjejerna göra likadant då innan de går på dejt med.? Nej, absolut inte! då blir det svårare att få dom i säng - Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Killar gör det ju för att inte få ståfräs framför tjejen. å du kan ju inte direkt få din att stå ut genm byxorna, så för dig är det ju lungt Säg det till den där Miriam hahaha man kanske blir jätte våt för att killen är så snygg så har man ljusa brallor på sig så ser det ut som man pissat ner sig man ska aldrig vara för säker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hehe klart Visar mig bara för killar som är över 18 Haha Hur menar du över 18 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hur menar du över 18 Hahaha ja du 18 år och uppåt själv då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hahaha ja du 18 år och uppåt själv då Jag undrade vad det var som skulle vara över 18 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Jag undrade vad det var som skulle vara över 18 Hjärnan, inte kuken Äditt: Jag tror det iallafall. Har också hört att Sofie är kräsen när det gäller storlek på kukar. Så om du vekligen vill leka med henne så skaru vara över 18 och ha en kuk över 18. Redigerad 6 juni, 2005 av Ronin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hjärnan, inte kuken Äditt: Jag tror det iallafall. Har också hört att Sofie är kräsen när det gäller storlek på kukar. Så om du vekligen vill leka med henne så skaru vara över 18 och ha en kuk över 18. Hahahahahaha kunde inte sagt det bättre själv Vilka fantiserar om sex på udda platser.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Orka med brudar som vill ha killar som är 5 år äldre en själv, snacka om att inte kunna få nåt i sin egen ålder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts