Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

Ursäkata mig om jag é lite efter, men vad betyder Transsexuell?

Homo- e ju lika, Hetro- e ju olika, Bi- e ju båda, så jag har ingen aning för det finns inte så många mer sexuella "läggningar" man kan ha!

Tyckte det passade bra att fråga här....

Man är en kvinna i en mans kropp, alltså man har gjort könsbyten och shiet.. Eller opererat dit bröst i vissa fall bara. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Foo - det finns två olika uttryck som brukar blandas.

transvestit är exempelvis en man som blir upphetsad av att klä sig i kvinnokläder. han måste inte vara bög för det, men jag tror att det är ganska vanligt att transvestiter är lite smågay.

transsexuell är en person som tycker sig ha fel kropp. exempelvis en man som känner sig som en kvinna 'fångad' i en mans kropp. det är ofta transsexuella som byter kön..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns metrosexuel!

man är bara intresserad av objekt och det måste inte vara typ dildos men alltså typ en ferrari eller något!

Metrosexuell är dom killar som tycker om samma sak som homosexuella fast är fortfarande attraherade till tjejer/kvinnor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kallas då det dära som hon i TV programmet på 3:an? Tror att programmet hette "Den Där Miriam".

En tjej med kuk, Usch! :rolleyes:

Du tror inte den var en kille som ville vara tjej då...

Utan det är en tjej med k*k..

Jaja....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tror inte den var en kille som ville vara tjej då...

Utan det är en tjej med k*k..

Jaja....

Det programet var så jävla äckligt, skulle fan döda han som låtsades vara tjej om jag var med. Blä! :lol:

Skrev det här för att den ska upp!

EDIT: Tråden alltså. ;)

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...