pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Nej jag undrar vad som är problemet att två 13-åringar vill ha sex. Absolut inget åt dig, jag bara använder ett ovårdat språk. Slippy: Hur gammal? Bra. men tidig knulldebut är väll trevligt. finns folk som gör det när dom är 9 bast. ajja. edit. wow, ja blev post nummer 600.. Redigerad 1 juni, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hon e 15 nu (14 då) hon fyllde år i april , Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 hopas själv på nått trevligt utav en brud jag snackat med på msn i 2 år. vi ska träffas på sommarlovet. (och jag har sett henne både i cam, å snackat me henne i telen, så hon är ingen kille. bara en jävligt speciell tjej ) Hoppas du får kul sorry för dubble post Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hoppas du får kul Det hoppas jag åxå på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Um... inte mycket att säga alltså eller.. säger röv en hel del sååå.. jag är ju ganska snuskig... men... har aldrig haft sex... såå.. eller ja.. tror jag inte iaf ... hoppas jag inte.. för då... har jag.. glömmt nåt jag.. skulle vilja minnas? måste gå och undersöka mig.... alltså doktorn.. inte.. erhm.. aaa, ni fattar .. eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Du TROR att du har haft sex? konstigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Dåligt minne.. Lite full eller.? Hehe, Nja. Brukar inte hålla reda på sånt där, men förra sommarlovet tror jag. Någon gång i början av det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Mr. M - njae. det är snarare så att de speciella svällkropparna som finns i kodden fylls med blod. och voila. stånd. njae. stora ass är inget för mig. stora bröst är faktiskt inte heller så viktigt. det viktigaste är att symetrin är bra. det gäller även 'mängden underhudsfett'. feta tjejer tycker jag inte om.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Sex på fyllan, någon.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Men vafan folk som pippar när dom är under 12 osv kan ju inte direkt få ut något av det... tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Men vafan folk som pippar när dom är under 12 osv kan ju inte direkt få ut något av det... tror jag Vet du inte föränns du provat och nu är det försent... surt Finns det nåt annat du vill prova Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Min flickvän kommer snart, oh yeah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Finns det nåt annat du vill prova Öhm... ja klart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Um... inte mycket att säga alltså eller.. säger röv en hel del sååå.. jag är ju ganska snuskig... men... har aldrig haft sex... såå.. eller ja.. tror jag inte iaf ... hoppas jag inte.. för då... har jag.. glömmt nåt jag.. skulle vilja minnas? måste gå och undersöka mig.... alltså doktorn.. inte.. erhm.. aaa, ni fattar .. eller? Offtopic : MISTER TRIPPELPUNKT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Öhm... ja klart Som vaddå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Som vaddå Mycket du... haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Sofie - två tjejer samtidigt.. bara titta på två tjejer som håller på med varandra. handbojor.. chokladsås typ.. annars äre väl inte så mycket nytt som jag vill testa. eller jo. en yngre tjej, alltså runt 16. och nån äldre sådär 25-27 nånting just nu är jag lite smått brunstig i största allmänhet. skulle kunna tänka mig att bestiga nån najs tjej. bulle att jag inte har nån kk eller flickvän. vet inte om frågan varit uppe förr, men nån som har mätt sig? alltså mer så man kan jämföra.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 vet inte om frågan varit uppe förr, men nån som har mätt sig? alltså mer så man kan jämföra.. Hehe. Finns ju sånna trådar på UM Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Min flickvän kommer snart, oh yeah Skönt var det, resten får ni lista ut själva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hehe, fyfan vad den här tråden växt fort, förmodligen snabbast hittils, fan asså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts