Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

Nej jag undrar vad som är problemet att två 13-åringar vill ha sex. Absolut inget åt dig, jag bara använder ett ovårdat språk.

Slippy: Hur gammal?  :teehee:

Bra. men tidig knulldebut är väll trevligt. finns folk som gör det när dom är 9 bast. ajja.

edit. wow, ja blev post nummer 600.. ^_^

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

hopas själv på nått trevligt utav en brud jag snackat med på msn i 2 år. vi ska träffas på sommarlovet.

(och jag har sett henne både i cam, å snackat me henne i telen, så hon är ingen kille. bara en jävligt speciell tjej ^_^)

Hoppas du får kul :teehee:

sorry för dubble post

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Um... inte mycket att säga alltså ;P

eller.. säger röv en hel del ^_^ sååå.. jag är ju ganska snuskig... B)

men... har aldrig haft sex... (w00t)

såå.. eller ja.. tror jag inte iaf :D ... hoppas jag inte.. för då... har jag.. glömmt nåt jag.. skulle vilja minnas? (w00t)

måste gå och undersöka mig.... alltså doktorn.. inte.. erhm.. aaa, ni fattar :P ..

eller? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr. M - njae. det är snarare så att de speciella svällkropparna som finns i kodden fylls med blod. och voila. stånd.

njae. stora ass är inget för mig.

stora bröst är faktiskt inte heller så viktigt. det viktigaste är att symetrin är bra. det gäller även 'mängden underhudsfett'. feta tjejer tycker jag inte om..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Um... inte mycket att säga alltså ^_^

eller.. säger röv en hel del ^_^ sååå.. jag är ju ganska snuskig... B)

men... har aldrig haft sex... :blink:

såå.. eller ja.. tror jag inte iaf :D ... hoppas jag inte.. för då... har jag.. glömmt nåt jag.. skulle vilja minnas? :wacko:

måste gå och undersöka mig.... alltså doktorn.. inte.. erhm.. aaa, ni fattar :P ..

eller? :shifty:

Offtopic : MISTER TRIPPELPUNKT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sofie - två tjejer samtidigt.. bara titta på två tjejer som håller på med varandra. handbojor.. chokladsås typ.. annars äre väl inte så mycket nytt som jag vill testa. eller jo. en yngre tjej, alltså runt 16. och nån äldre sådär 25-27 nånting

just nu är jag lite smått brunstig i största allmänhet. skulle kunna tänka mig att bestiga nån najs tjej. bulle att jag inte har nån kk eller flickvän.

vet inte om frågan varit uppe förr, men nån som har mätt sig? B) alltså mer så man kan jämföra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...