Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Idag så när vi hade någon jäkla sportdag så hade vi gympakläder så när vi skulle äta så fick jag extremstånd och det syntes som bara den.... Vet inte om någon har skrivit detta innan för jag är för lat för att kolla men... men när hade ni sex första gången och vart?? HAR ALDRIG HAFT SEX Min säng, 2004-12-31/2005-01-01 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Min säng, 2004-12-31/2005-01-01 Where: Johannas polare säng. When: Minns ej What: Vanligt. Hihi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Where: Johannas polare säng. When: Minns ej What: Vanligt. Hihi Dåligt minne.. Lite full eller.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Vill bara säga att... I Like big butts and i cannot lie! Sofie har du stor rumpa? Får man fråga så? Redigerad 1 juni, 2005 av Mr.Magic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vem här har förlorat oskulden? Inte jag iallafall, jag är ju bara 13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Vill bara säga att... I Like big butts and i cannot lie! I like big butts and I can not lie You other brothers can't deny That when a girl walks in with an itty bitty waist And a round thing in your face You get sprung.. Bra låt Redigerad 1 juni, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vem här har förlorat oskulden? Inte jag iallafall, jag är ju bara 13 Humm.. jag har och jag e 13 (fyller 14 om 29 dagar ^^) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Har du haft sex och är bara 13 år? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Sofie har du stor rumpa? (Skiter i om det är spam) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Har du haft sex och är bara 13 år? Mjoo.. e iofs 14 snart inte ens en månad kvar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Någon som har blivit omskuren här? Nepp, hel som en.. som en.. öh.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vill bara säga att... I Like big butts and i cannot lie! Sofie har du stor rumpa? Får man fråga så? Nej det har jag inte men den räcker till mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Min säng, 2004-12-31/2005-01-01 OMFG! Sex när man är 13 år! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) OMFG! Sex när man är 13 år! Shit happenes eller så är han full av bullshit. vem vet? Redigerad 1 juni, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Shit happenes eller så är han full av bullshit. vem vet? Vadå shit happenes? -.- o det e inte bullshit fick hår på ballen när ja va 9, målbrottet när jag var 11 ;o Redigerad 1 juni, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Vadå shit happenes? -.- o det e inte bullshit fick hår på ballen när ja va 9, målbrottet när jag var 11 ;o Men öh. redogör bara för alla andra här. jag är äldre och visare än dig EDIT: men så editar du text. låågt. men alla människor utvecklas väll i olika takter. vissa får hår på ballen när dom är 6. andra får när dom är 16. alla gör de i sin egna takt . ajja, men det var trevligt för dig. hopas själv på nått trevligt utav en brud jag snackat med på msn i 2 år. vi ska träffas på sommarlovet. (och jag har sett henne både i cam, å snackat me henne i telen, så hon är ingen kille. bara en jävligt speciell tjej ) Redigerad 1 juni, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag tycker bara det är skoj med tidig sexdebut. Jag är inte så konservativ och kyrklig av mig som ni kanske märkt. Om två 13-åringar vill ha kul och får njutning av sex, vad fan är då problemet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Jag tycker bara det är skoj med tidig sexdebut. Jag är inte så konservativ och kyrklig av mig som ni kanske märkt. Om två 13-åringar vill ha kul och får njutning av sex, vad fan är då problemet? .. hon jag hade sex med e inte 13 direkt hon e 15 (hon fyllde år i april) Redigerad 1 juni, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 vad fan är då problemet? Klagar du på mig nu eller? bara undrar ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Klagar du på mig nu eller? bara undrar ... Nej jag undrar vad som är problemet att två 13-åringar vill ha sex. Absolut inget åt dig, jag bara använder ett ovårdat språk. Slippy: Hur gammal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts