Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Så om hon blev gravid innan hon var 15, hehe, vad skulle hänt? =) Inte ett skit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Wiiiiiiiieeeee ! En sexdiskussion ! *Frenzy ska gömma sig i denna tråden resten av helgen* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 JOJO...det där fattar jag med...syftade på det där om ålder och lagen... Nu åter till sex-snacket! förresten: är alla killar fnittriga när det är sex och samlevnad i skolan? fattar inte vad som är så jävla pinsamt! Tjejer e nog de.. en del.. inte direkt alla... men kommer ihåg när vi hade i 6an.. då satt tjejer o fnissa.. nu när man e lite äldre.. vet inte.. orkar inte gå dit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 förresten: är alla killar fnittriga när det är sex och samlevnad i skolan? fattar inte vad som är så jävla pinsamt! Senaste gången jag "fnittrade" åt sex var väl i 4:an hos sjuksystern. Fyfan, juste. Hon sa åt mig att när jag var i badkaret och badade skulle jag känna på mina kulor för att se att jag hade båda där, annars skulle jag "skaka" på "den" så att dom kom "i position" igen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Slår vad om att du är sån själv I fyran när skolsyster kom till klassen och pratade om tuttar och så så...kanske...men nu? nä där har du fel....vad slog vi vad om förresten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Fy fan! Vad är det här för nonsens? finns det ingen här som vill tillfredställa sin kvinna? Väldigt jävla själviskt. Ta mitt råd och ändra tankeställning. Så ska ni få se att ni kommer att få mycket tillbaka. Det som man måste veta är att: "slicka fitta för första gången är väldigt likt den dag man får i sig sin första öl. Det är helt enkelt en smak man måste vänja sig med, för att kunna njuta av." Ha ho! Så länge tjejen är fräsch, tar hand om sin kropp, och inte luktar som en gubbe som varit på en 3 dagars fisketur därnere, så kan jag konstatera att slicka fitta kan vara riktigt roligt. Man måste ge, för att få. Håller med dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Senaste gången jag "fnittrade" åt sex var väl i 4:an hos sjuksystern. Fyfan, juste. Hon sa åt mig att när jag var i badkaret och badade skulle jag känna på mina kulor för att se att jag hade båda där, annars skulle jag "skaka" på "den" så att dom kom "i position" igen.. HAHAHA... ja börja garva när ja läste de här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 När jag gick i 3an så undersökte skolsköterskan min kuk Gör dom så med alla? haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 När jag gick i 3an så undersökte skolsköterskan min kuk Gör dom så med alla? haha Aldrig hänt mig, dessutom var min skolsköterska ingen snygging som många andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 När jag gick i 3an så undersökte skolsköterskan min kuk Gör dom så med alla? haha Inte hänt mig eran kanske va pervers.. men eftersom hon va sjuksyster kunde hon utnjyttja de borde man inte typ få stånd då? va pinsamt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Moraltant, Du är helt ute och cyklar min vän. Jag är ett sjukt jävla svin i alla aspekter, men slicka fitta är mysigt, det är en kick att se flickan njuta. Men men jag förstår fördomarna, kanske inte är så kul att doppa käften på nåt man träffat på fyllan. Det kan sluta med något otrevligt på läppen. Redigerad 21 maj, 2005 av Mahalo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Wiiiiiiiieeeee ! En sexdiskussion ! *Frenzy ska gömma sig i denna tråden resten av helgen* Jag håller med Fränzä. Fast, jag är inte konstig eller så alltså . :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Topp3 @ så du menar *host* att du är utrustad.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 OT: Är det inte typiskt att en tråd om sex ska vara den som växer snabbast på gta-sajtens forum? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 förresten: är alla killar fnittriga när det är sex och samlevnad i skolan? fattar inte vad som är så jävla pinsamt! Jag blev fnittrig en gång för våran lärare fick typ orgasm när hon berättade om sex. hon sa typ "sex är så himla skönt. ooohhhh, det är så skönt. oooooohhhhhh!!! aja hur som hällst så....." alla börja titta på alla och jag sprang därifrån. vem vill se en 60 åring få orgasm? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Du är helt ute och cyklar min vän. Jag är ett sjukt jävla svin i alla aspekter, men slicka fitta är mysigt, det är en kick att se flickan njuta. Men men jag förstår fördomarna, kanske inte är så kul att doppa käften på nåt man träffat på fyllan. Man vad man kan förvänta sig. Har aldrig varit full och tänker inte bli heller, att ha sex på fyllan är det dummaste man kan göra då det inte är lika skönt. @Coleone, det är så ovanligt att se här. Redigerad 21 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Aldrig hänt mig, dessutom var min skolsköterska ingen snygging som många andra. Haha jag fattar inte det här ! Vissa har berättat att hon gjorde det andra inte skumt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kan slå vad om att denna topic kommer att hålla sig på första sidan för alltid! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Gör dom så med alla? Hände inte för mig, och det är jag glad över. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Aldrig hänt mig, dessutom var min skolsköterska ingen snygging som många andra. Många andra? Jag gick i 3 olika skolor under min grundskoletid, och alla var gamla tanter typ. Sjuksystrarna alltså. Men den jag har nu är riktigt fin faktiskt, och framför allt ung. När hon kommer till möten i skolan, så frågar alltid nån "Var är sjuksystern?" "Jag sitter här!" "Aha, jag trodde du var elev här på skolan." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts