Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du har konstig läggning min vän

Det blir väl så eftersom man spänner kroppen vid det området. då får man ju inte stånd för man är upphetsad utan för att man spänner sig vid könsorgansområdet. (va kul det lät med könsorgansområdet :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir väl så eftersom man spänner kroppen vid det området. då får man ju inte stånd för man är upphetsad utan för att man spänner sig vid könsorgansområdet. (va kul det lät med könsorgansområdet :P )

..har du en aning om vad du pratar om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.haha, vad snackar du om? man kan ju inte spänna kuken "manuellt" så man får stånd, då hade ingen varit impotent.. hehe..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att bli upphetsad av:

- Urin

- Full blåsa

- Din egna snopp med urin tryckandes.

Doktornamn:

Urinosexuell

Urinblåseosexuell

Egorinist.

Anledningen att man får stake när man e pissnödig är att urinblåsan trycker på den grejen som skickar blod in i ballen när man får stake, alltså blir det så (iaf enligt spokplumpen så vi får ta det med en nypa salt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anledningen att man får stake när man e pissnödig är att urinblåsan trycker på den grejen som skickar blod in i ballen när man får stake, alltså blir det så (iaf enligt spokplumpen så vi får ta det med en nypa salt)

Låter vettigt.. :D

Jag har för mig att killar i puberteten ofta/ibland får stånd "utan anledning". Det beror på att de utvecklas.. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon har säkert gjort en bra förklaring så alla fattat men jag gör en ändå... Stånd får man när man blir upphetsad. Det vet alla. Men när man blir upphetsad så pumpar blodet snabbare och blodet förs till penisen. Blodkärlen i penisen fylls och voila erektion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...