StellHell Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 2002/2003 nyårsafton i en tvättstuga.. Been there done that. (w0rd) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Been there done that. (w0rd) Stolt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Stolt? Öhm, nej. Bara att det var jag som var det motsatta könet i den tvättstugan. Därav mitt w0rd.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Hur fan lyckas ni få stånd när ni skall kissa? Fan, så upphetsad kan man ju fan inte bli när man skall kissa.. eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Om man är redigt pissnödig får man ju stake Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Öhm, nej. Bara att det var jag som var det motsatta könet i den tvättstugan. Därav mitt w0rd.. Jojo...jag fattade...ville bara skoja till det men det verkar som om jag misslyckades med det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ja, det gjorde du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Om man är redigt pissnödig får man ju stake Du har konstig läggning min vän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Du har konstig läggning min vän Det blir väl så eftersom man spänner kroppen vid det området. då får man ju inte stånd för man är upphetsad utan för att man spänner sig vid könsorgansområdet. (va kul det lät med könsorgansområdet ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det blir väl så eftersom man spänner kroppen vid det området. då får man ju inte stånd för man är upphetsad utan för att man spänner sig vid könsorgansområdet. (va kul det lät med könsorgansområdet ) ..har du en aning om vad du pratar om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Du har konstig läggning min vän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Att bli upphetsad av: - Urin - Full blåsa - Din egna snopp med urin tryckandes. Doktornamn: Urinosexuell Urinblåseosexuell Egorinist. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det blir väl så eftersom man spänner kroppen vid det området. då får man ju inte stånd för man är upphetsad utan för att man spänner sig vid könsorgansområdet. (va kul det lät med könsorgansområdet ) .haha, vad snackar du om? man kan ju inte spänna kuken "manuellt" så man får stånd, då hade ingen varit impotent.. hehe.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Att bli upphetsad av: - Urin - Full blåsa - Din egna snopp med urin tryckandes. Doktornamn: Urinosexuell Urinblåseosexuell Egorinist. Anledningen att man får stake när man e pissnödig är att urinblåsan trycker på den grejen som skickar blod in i ballen när man får stake, alltså blir det så (iaf enligt spokplumpen så vi får ta det med en nypa salt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Anledningen att man får stake när man e pissnödig är att urinblåsan trycker på den grejen som skickar blod in i ballen när man får stake, alltså blir det så (iaf enligt spokplumpen så vi får ta det med en nypa salt) Låter vettigt.. Jag har för mig att killar i puberteten ofta/ibland får stånd "utan anledning". Det beror på att de utvecklas.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Någon som har blivit omskuren här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 ..har du en aning om vad du pratar om? Asså jag driver med er . klart man inte kan spänna upp snoppen . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Någon som har blivit omskuren här? Nope jag är hel... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Någon som har blivit omskuren här? Nope. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Någon har säkert gjort en bra förklaring så alla fattat men jag gör en ändå... Stånd får man när man blir upphetsad. Det vet alla. Men när man blir upphetsad så pumpar blodet snabbare och blodet förs till penisen. Blodkärlen i penisen fylls och voila erektion. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts