pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Någon som tycker det är "jobbigt" att pissa med stånd.? Sjäövklart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jobbigt är det precis efter sex... Då har den egen vilja och kryper iväg på golvet och pissar i vasken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jobbigt är det precis efter sex... Då har den egen vilja och kryper iväg på golvet och pissar i vasken Tycker det är ganska gott att pissa efter sexet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Tycker det är ganska gott att pissa efter sexet Du har ju ingen stolpe att drass med som inte går att göra något med efteråt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Du har ju ingen stolpe att drass med som inte går att göra något med efteråt. Håller med :/:/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Om man pissar ute, naken.. Då är det lungt EDIT: Jag brukar JÄMT vakna med att jag har stånd Redigerad 29 maj, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Därav fenomenet morgonstånd? Njae dom har väl inte riktigt kommit fram till varför man har det men man har stånd flera gånger under natten precis som Topp3 sa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Någon som tycker det är "jobbigt" att pissa med stånd.? Det är väll okej om man sitter när och liksom...pressar neråt, men det är ganska jobbigt ja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 A, det är det väll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Någon som tycker det är "jobbigt" att pissa med stånd.? Inga problem om man sitter ner. Fast ibland är det kul att stå, iaf om man ät ute. Då kommer det långt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Därav fenomenet morgonstånd? Morgonstånd har guld i mun... eller stava ja de fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Morgonstund har stånd i mun. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Morgonstånd har guld i mun... eller stava ja de fel? Jahaja.. har kuken en mun av guld på morgonen? Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Idag så när vi hade någon jäkla sportdag så hade vi gympakläder så när vi skulle äta så fick jag extremstånd och det syntes som bara den.... Vet inte om någon har skrivit detta innan för jag är för lat för att kolla men... men när hade ni sex första gången och vart?? HAR ALDRIG HAFT SEX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Idag så när vi hade någon jäkla sportdag så hade vi gympakläder så när vi skulle äta så fick jag extremstånd och det syntes som bara den.... Vet inte om någon har skrivit detta innan för jag är för lat för att kolla men... men när hade ni sex första gången och vart?? HAR ALDRIG HAFT SEX 2002/2003 nyårsafton i en tvättstuga.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 men när hade ni sex första gången och vart?? 1996... i min säng.. tjejen on top.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Aldrig haft eller sex.. eller jo oralsex och det var på en park bänk första maj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Aldrig haft eller sex.. eller jo oralsex och det var på en park bänk första maj Så... avspänt? Eller ni kanske var fulla som fan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Har inte fackat än.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jahaja.. har kuken en mun av guld på morgonen? Haha Just det: Morgonstånd ÄR guld i mun... för någons flickvän! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts