Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Puberteten kanske? Knappast, fick hår på picken vid 9 bast och jag får som sagt stånd jämt (nu är det 2:a året med det plågeriet), fast när jag rör mig mycket, typ spelar fotboll, slåss eller kutar ifrån lärare så får jag inte stånd.... har iallafall aldrig fått det när jag rör mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ja då får vi väl operera bort den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Knappast, fick hår på picken vid 9 bast och jag får som sagt stånd jämt (nu är det 2:a året med det plågeriet), fast när jag rör mig mycket, typ spelar fotboll, slåss eller kutar ifrån lärare så får jag inte stånd.... har iallafall aldrig fått det när jag rör mig Du är ju typ "9 bast". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Du är ju typ "9 bast". 11 om jag får be! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Knappast, fick hår på picken vid 9 bast och jag får som sagt stånd jämt (nu är det 2:a året med det plågeriet), fast när jag rör mig mycket, typ spelar fotboll, slåss eller kutar ifrån lärare så får jag inte stånd.... har iallafall aldrig fått det när jag rör mig Kom du i puberteten när du var 9? Eller fattade jag nåtgot fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Syrebrist? Kan du förklara lite närmre? Syrerikt blod når inte hela penis om man inte har regelbundna stånd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 11 om jag får be! OMFG... är du yngst på sajten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 OMFG... är du yngst på sajten? Nope, det är kattälskaren, han är väl 8-9. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nope, det är kattälskaren, han är väl 8-9. Hahahahahahaha, fysatan... den åldern är inte att leka med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Syrerikt blod når inte hela penis om man inte har regelbundna stånd. Ohhh, spännande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Syrerikt blod når inte hela penis om man inte har regelbundna stånd. Därav fenomenet morgonstånd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Därav fenomenet morgonstånd? Hörde nånstans att man får morgonbånge av att man har drömt erotiska drömmar eller är pissnödig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hörde nånstans att man får morgonbånge av att man har drömt erotiska drömmar eller är pissnödig.. Pissnödig stämmer,ja... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nope, det är kattälskaren, han är väl 8-9. Hmm. Kattälskaren eh? Undra vad han gör på fritiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hmm. Kattälskaren eh? Undra vad han gör på fritiden. Han är faktiskt 10 år!! Jag tror inte att han älskar med katter på sin fritid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Han är faktiskt 10 år!! Jag tror inte att han älskar med katter på sin fritid. Har inte sagt det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hörde nånstans att man får morgonbånge av att man har drömt erotiska drömmar eller är pissnödig.. Blåsan trycker på kukens svällkörtlar så att de erhm... sväller. Tror jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hörde nånstans att man får morgonbånge av att man har drömt erotiska drömmar eller är pissnödig.. Helt fel, man får stånd flera gånger under natten. Man "tränar" kuken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Någon som tycker det är "jobbigt" att pissa med stånd.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Någon som tycker det är "jobbigt" att pissa med stånd.? Ja, går ju inte att kontrollera skiten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts