Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Öhm... Normalt att sitta och slå på varandra bara sådär. Eller var ni till sängs? -_- Tyckte bara att det läte lite konstigt, no offense! :P;P

Nej då, det var helt normalt. Vi satt i matsalen! ;P Lärarna undrade vad vi höll på med när jag helt plötsligt klappade till henne. Sen direkt när de vänt sig tillbaka mot maten klappade hon till mig så alla vände sig om igen. :ph34r:

Men till mitt försvar så sa hon innan att hon tänder lite på att bli slagen, jag slog inte bara till henne helt utan att hon var beredd. Slog inte så hårt heller, men hon hade ett märke på kinden under resten av dagen. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej då, det var helt normalt. Vi satt i matsalen! :P Lärarna undrade vad vi höll på med när jag helt plötsligt klappade till henne. Sen direkt när de vänt sig tillbaka mot maten klappade hon till mig så alla vände sig om igen. :ph34r:

Men till mitt försvar så sa hon innan att hon tänder lite på att bli slagen, jag slog inte bara till henne helt utan att hon var beredd. Slog inte så hårt heller, men hon hade ett märke på kinden under resten av dagen.:">

Det är, typ, sånt... Min polare gillar. Eller, ja, han gillar goth och hentai. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förut var jag på en inflyttningsfest med farsan och en armé alkisar, alla låg på golvet när de skulle sova (för vem vill åka fast för rattfylla?) och en tjej jag känner som är typ 17 bast, hon blev våldtagen och hon märkte inte eller visste inget eftersom hon var medvetslös av det okontrollerbara drickandet. jag såg allt (det var visserligen under täcke och killen gjorde det i sömnen eftersom han snarkade också), men så kom en kille som var bakis upp (det hände ungefär 4-6 på morgonen, jag satt och spelade på en PS2:a som fanns där hela natten) och såg han körde ut killen och han gick till den festmedverkande grannen och sov där, sedan kom han upp och väkte alla och påstod att han slagit nån eller att han drömt det det var såklart det sistnämda, men har var ärligt talat nykter då när han kom upp och så gick jag ut med han och förklarade vad han hade gjort, han var väck 5 min senare.

och tjejen som efter en stund vaknade, gick på toa och när hon kom ut så kom en full kille (en ung kille) och släpade henne till en madrass och skulle sova, 10 min senare hör jag dunkande från det rummet och går dit och kollar.... hon blir våldtagen!!!!! och hon hade fallit in i medvetslöshet igen efter toabesöket och den "nya" killen gjorde det också i sömnen.... ;)

jaja, hoppas ni orkar läsa allt, det har ju hänt i verkligheten.... skumt var det iallafall och sedan visade de sig vara fler än jag som sett det och vet om det

*EDIT*

några jag känner hade sex(DET E SANT!)när dom var 4-6 år! 

läste igenom topicen och upptäcket det här inlägget, jag känner en till tjej (som är 20 i dagsläget) som blev våldtagen av sin då 18-åriga brorsa, då var hon runt 5 bast, fatta folks erotiska begär B)

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...