Frenzy Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ojdå... på sådana fester blir även artonåringar våldtagna. Afan... där ser man Men vem kan våldta en frivillig !?!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Öhm... Normalt att sitta och slå på varandra bara sådär. Eller var ni till sängs? Tyckte bara att det läte lite konstigt, no offense! Nej då, det var helt normalt. Vi satt i matsalen! Lärarna undrade vad vi höll på med när jag helt plötsligt klappade till henne. Sen direkt när de vänt sig tillbaka mot maten klappade hon till mig så alla vände sig om igen. Men till mitt försvar så sa hon innan att hon tänder lite på att bli slagen, jag slog inte bara till henne helt utan att hon var beredd. Slog inte så hårt heller, men hon hade ett märke på kinden under resten av dagen. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Skulle vara kul att bli våldtagen av 1-2- söta blondiner i ens egen ålder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 .en villig kan inte bli våldtagen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Nej då, det var helt normalt. Vi satt i matsalen! Lärarna undrade vad vi höll på med när jag helt plötsligt klappade till henne. Sen direkt när de vänt sig tillbaka mot maten klappade hon till mig så alla vände sig om igen. Men till mitt försvar så sa hon innan att hon tänder lite på att bli slagen, jag slog inte bara till henne helt utan att hon var beredd. Slog inte så hårt heller, men hon hade ett märke på kinden under resten av dagen.:"> Det är, typ, sånt... Min polare gillar. Eller, ja, han gillar goth och hentai. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jisses... Håller med, skrattar när jag läser allt. Haha igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Upp med tråden igen... ... många är kåta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det är, typ, sånt... Min polare gillar. Eller, ja, han gillar goth och hentai. Goth äger hårt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det sjukaste jag vet...hehe... några jag känner hade sex(DET E SANT!)när dom var 4-6 år! Jag kan inte fatta det men det e sant.... (SANT!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det sjukaste jag vet...hehe... några jag känner hade sex(DET E SANT!)när dom var 4-6 år! Jag kan inte fatta det men det e sant.... (SANT!) Kan man ens få stond<-(o eller å?) i den ålder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Kan man ens få stond<-(o eller å?) i den ålder? Jag vet faktiskt ej....det var tjejen som ville göra det så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag vet faktiskt ej....det var tjejen som ville göra det så... Och du vet all den informationen hur..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Kan man ens få stond<-(o eller å?) i den ålder? Stånd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Och du vet all den informationen hur..? Hahahahahaha... Elander: Busted! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Förut var jag på en inflyttningsfest med farsan och en armé alkisar, alla låg på golvet när de skulle sova (för vem vill åka fast för rattfylla?) och en tjej jag känner som är typ 17 bast, hon blev våldtagen och hon märkte inte eller visste inget eftersom hon var medvetslös av det okontrollerbara drickandet. jag såg allt (det var visserligen under täcke och killen gjorde det i sömnen eftersom han snarkade också), men så kom en kille som var bakis upp (det hände ungefär 4-6 på morgonen, jag satt och spelade på en PS2:a som fanns där hela natten) och såg han körde ut killen och han gick till den festmedverkande grannen och sov där, sedan kom han upp och väkte alla och påstod att han slagit nån eller att han drömt det det var såklart det sistnämda, men har var ärligt talat nykter då när han kom upp och så gick jag ut med han och förklarade vad han hade gjort, han var väck 5 min senare. och tjejen som efter en stund vaknade, gick på toa och när hon kom ut så kom en full kille (en ung kille) och släpade henne till en madrass och skulle sova, 10 min senare hör jag dunkande från det rummet och går dit och kollar.... hon blir våldtagen!!!!! och hon hade fallit in i medvetslöshet igen efter toabesöket och den "nya" killen gjorde det också i sömnen.... jaja, hoppas ni orkar läsa allt, det har ju hänt i verkligheten.... skumt var det iallafall och sedan visade de sig vara fler än jag som sett det och vet om det *EDIT* några jag känner hade sex(DET E SANT!)när dom var 4-6 år! läste igenom topicen och upptäcket det här inlägget, jag känner en till tjej (som är 20 i dagsläget) som blev våldtagen av sin då 18-åriga brorsa, då var hon runt 5 bast, fatta folks erotiska begär Redigerad 28 maj, 2005 av Valle-Ball Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Stånd... Tackar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Kan man ens få stond<-(o eller å?) i den ålder? Ja man har till och med stånd när man ligger i magen eftersom det blir syrebrist annars. Men jag tvivlar på att man kan få stånd pga av sexuella luster. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ja man har till och med stånd när man ligger i magen eftersom det blir syrebrist annars. Men jag tvivlar på att man kan få stånd pga av sexuella luster. Syrebrist? Kan du förklara lite närmre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag brukar få stånd asofta, oavsett vad jag gör Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag brukar få stånd asofta, oavsett vad jag gör Puberteten kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts