SpokPlumpen Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag är 17, 18 om 3 veckor, så finns det någon snygg TJEJ (inte kille, som det blev en annan gång) som är mellan öööö... 15 och 20? PM:a mig (helst ni med stora bröst) Skämtar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Skämtar du? Näääää Joo det hoppades jag att alla förstod! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Näääää Joo det hoppades jag att alla förstod! Thank god man! Redigerad 26 maj, 2005 av SpokPlumpen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Sofie? Hur är det med dig själv då? Har åldern någon betydelse? Humm igentligen har det väl inte det men jag skulle inte vilja ha en kille som var yngre än mig... Det har väl hänt att man har "smakat" på någons snoppstänk Det är väl inte hela världen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Humm igentligen har det väl inte det men jag skulle inte vilja ha en kille som var yngre än mig... Det har väl hänt att man har "smakat" på någons snoppstänk Det är väl inte hela världen Hahaha, you nasty fock! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Hahaha, you nasty fock! Hehe erkänn nu det har ju du med Helg och allt vilka har tänkt att spendera tid med flick/pojkvän.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Har ingen flickvän. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Har ingen flickvän. Du ska inte skaffa någon.? bra tillfälle att lete efter tjejer på helger Menar då har man ju inte så mycket annat att tänka på.. Men dina fingrar kanske bara pillar på en och samma mus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Hehe erkänn nu det har ju du med Helg och allt vilka har tänkt att spendera tid med flick/pojkvän.? Hahaha, det har jag verkligen inte gjort. Har ej någon flicka... än Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Skulle aldrig kunna tänka mig att smaka på snoppstänk.. Edit: Problemet med tjejer är att det finns så många. Redigerad 27 maj, 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Vad skulle hända om 2 13åringar knullade?? asså...det är väl inte farligt,men dom är ju inte mogna så vad kan hända Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Vad skulle hända om 2 13åringar knullade?? asså...det är väl inte farligt,men dom är ju inte mogna så vad kan hända Testa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ingenting, Men jag tror inte nån i den åldern skulle kunna göra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ingenting, Men jag tror inte nån i den åldern skulle kunna göra det. Säg inte det.. Känns det bara rätt är det la inget att tveka på.. Ronin @ snart kanske.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Säg inte det.. Känns det bara rätt är det la inget att tveka på.. Ronin @ snart kanske.? Kanske det. Men det händer inte ofta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ronin @ snart kanske.? Kanske Vem vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Kanske det. Men det händer inte ofta. Och det vet du.? Du vet inte hur många homosexuella det finns i världen med då.? Någon som kan tänka sig ha sex med någon av samma kön.? Redigerad 27 maj, 2005 av Sofie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Någon som kan tänka sig ha sex med någon av samma kön.? Usch, fy... blä... nej, aldrig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Och det vet du.? Du vet inte hur många homosexuella det finns i världen med då.? Någon som kan tänka sig ha sex med någon av samma kön.? Jag jag vet det. Nöjer mig med tjejer, killar blir äckligt. Jävlar då jag blir byxmyndig, måste skaffa tjej då och Kn**lla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Usch, fy... blä... nej, aldrig... Men erkänn att du skulle kunna ta en tjej i röven.? Det är nåt jag inte fattar med killar.. Röv som röv.. Eller.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts