Dusse Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hon är sjutton, snart arton. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Man vet aldrig. Men hon är I allafall söt. Hon är 17 och snart 18, det har tagits upp innan edit; Fan Dusse Redigerad 26 maj, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Har åldern betydelse.? hur många år skulle det få skillja mellan dig och din flick/pojkvän.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Har åldern betydelse.? hur många år skulle det få skillja mellan dig och din flick/pojkvän.? Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. jag skulle inte villja vara ihop med en 4a? (Går i 6an) EDIT: Jo... jag skulle ju kunna vara ihop med lite äldre Redigerad 26 maj, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Har åldern betydelse.? hur många år skulle det få skillja mellan dig och din flick/pojkvän.? Helst inte yngre, men äldre går väll en bit upp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Sofie? Hur är det med dig själv då? Har åldern någon betydelse? Har åldern betydelse.? hur många år skulle det få skillja mellan dig och din flick/pojkvän.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Är det någon här som har smakat på sin sagge då? Undrar bara lite... Yeahh... mitt Tusånde inlägg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Är det någon här som har smakat på sin sagge då? Undrar bara lite... Somliga på denna sajten skrämmer verkligen mig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Somliga på denna sajten skrämmer verkligen mig.. Vadårå? jag har smakat.. var lite full men ändå ingen annan som har smakat som vågar erkänna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vad är "sagge" ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vad är "sagge" ? Sagge = Sperma = Utlösning = Sarre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Sagge = Sperma = Utlösning = Sarre Föredrar sarre! ch så har jag inte smakat på min egen sarre, anser att det är lite äckligt att göra det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 ch så har jag inte smakat på min egen sarre, anser att det är lite äckligt att göra det Låter som du smakat någon annans när du utrycker det så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Låter som du smakat någon annans när du utrycker det så. Ehmm jag har itne druckit eller smakat någon annans heller för den delen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vad är "sagge" ? "Vad betyder runka?"... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Är det någon här som har smakat på sin sagge då? Mnja, indirekt. Jag var ju inte helt.. 'torr' där nere när hon tjejen sög, och sen så hånglade vi direkt efter så... bluew när jag tänker efter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Har åldern betydelse.? hur många år skulle det få skillja mellan dig och din flick/pojkvän.? Åldern spelar ju ingen roll! Eller nåt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Mnja, indirekt. Jag var ju inte helt.. 'torr' där nere när hon tjejen sög, och sen så hånglade vi direkt efter så... bluew när jag tänker efter. Det är smällar man får ta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Har åldern betydelse.? hur många år skulle det få skillja mellan dig och din flick/pojkvän.? JA! Max 72 års skillnad, abslolut inte mer Nää men... Hon får gärna var 3 år yngre eller 2 år äldre Jag är 17, 18 om 3 veckor, så finns det någon snygg TJEJ (inte kille, som det blev en annan gång) som är mellan öööö... 15 och 20? PM:a mig (helst ni med stora bröst) Redigerad 26 maj, 2005 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 JA! Max 72 års skillnad, abslolut inte mer Nää men... Hon får gärna var 3 år yngre eller 2 år äldre Jag är 17, 18 om 3 veckor, så finns det någon snygg TJEJ (inte kille, som det blev en annan gång) som är mellan öööö... 15 och 20? PM:a mig (helst ni med stora bröst) Nummer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts