Ace Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vad händer annars ? Sofie tar på sig läderdräkten och tar med sig sin läderpiska och kommer hem till honom.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Sofie tar på sig läderdräkten och tar med sig sin läderpiska och kommer hem till honom.. Det skulle inte varit illa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Det skulle inte varit illa! Ifall hon inte använder en buttplug på dig, Frukta! Redigerad 25 maj, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ifall hon inte använder en buttplug på dig, Frukta! Det är lungt. Hon får använda vad hon vill på mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det är lungt. Hon får använda vad hon vill på mig Hoppas hon äter upp dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hoppas hon äter upp dig Hahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Tar med mina handbojor och sätter fast dig på lämpligt ställe och straff k*u*l*r dig hela natten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Tar med mina handbojor och sätter fast dig på lämpligt ställe och straff k*u*l*r dig hela natten Wohoho!!!! That's what I'm talkin' about, girl!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Tar med mina handbojor och sätter fast dig på lämpligt ställe och straff k*u*l*r dig hela natten Haha.. Nu kommer han ABSOLUT inte säga någonting... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Haha.. Nu kommer han ABSOLUT inte säga någonting... Men det som är grejen är att han ska få Herpes klamydia och allt sånt gott jag har sakffat innan jag kommer hem till han Men det håller du tyst om... Sex med handklovar.? Någon som haft det.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Tar med mina handbojor och sätter fast dig på lämpligt ställe och straff k*u*l*r dig hela natten Sofie goes stygg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Sex med handklovar.? Någon som haft det.? Hehehe, nope... inte än Det verkar lite extremt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Sofie goes stygg Det tycker jag hon har vart rätt så länge... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hehehe, nope... inte än Det verkar lite extremt. Jo jag tycker det med men lite porrigt har ju 2 st skulle ju vara kul att prova Men kunde vara kul att snacka med någon som haft det så man kunde få lite tips Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Tycker det låter obehagligt att ha sex med handklovar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Då har tjejen 100% makt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Då har tjejen 100% makt Man kan väl sätta fast tjejen då har ju killen 100% makt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag föredrar att tjejen sätter fast mig... om det händer att man använder handklovar via sex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Då har tjejen 100% makt Jo jävlar. Det borde ändå vara skönnt! Fatta om det är en blondin!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts