bär Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 När jag var i skolan idag så stack jag in på toan för att dra en tarzaN^^^^. Efter 10 min av intensivt runkande (jag är seg på att komma) så kommer en tjej in ¨på toan och jag förstår att jag glömt låsa dörren. Tjejen kollar på mig och stänger dörren, hon börjar genast massera min stora lem och ta den i sin mun. Vi hade sex på toan i över 2 timmar och hon tog min sats i hennes mun. Detta hände igår! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vem ska kommentera? Jag eller Pinan? Båda kan väl svara alla som vill får kommentera... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 När jag var i skolan idag så stack jag in på toan för att dra en tarzaN^^^^. Efter 10 min av intensivt runkande (jag är seg på att komma) så kommer en tjej in ¨på toan och jag förstår att jag glömt låsa dörren. Tjejen kollar på mig och stänger dörren, hon börjar genast massera min stora lem och ta den i sin mun. Vi hade sex på toan i över 2 timmar och hon tog min sats i hennes mun. Detta hände igår! Låter ju inte alls påhittat, nejrå... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Båda kan väl svara alla som vill får kommentera... Haha, om min drömbrud låg i sängen... hmm. Jag är bra på att läsa sexnoveller, inte skriva dem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 När jag var i skolan idag så stack jag in på toan för att dra en tarzaN^^^^. Efter 10 min av intensivt runkande (jag är seg på att komma) så kommer en tjej in ¨på toan och jag förstår att jag glömt låsa dörren. Tjejen kollar på mig och stänger dörren, hon börjar genast massera min stora lem och ta den i sin mun. Vi hade sex på toan i över 2 timmar och hon tog min sats i hennes mun. Detta hände igår! Vilka fantasier killen har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Låter ju inte alls påhittat, nejrå... Luktar avundsjuka.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Luktar avundsjuka.... Haha, jag tror han sitter och runkar till din HISTORIA nu.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Haha, om min drömbrud låg i sängen... hmm. Jag är bra på att läsa sexnoveller, inte skriva dem Har du någon gång kollat på porr film med en tjej.? Alltså bara du och hon.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Luktar avundsjuka.... Nahh...har faktiskt ganska bra fantasi själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Haha, jag tror han sitter och runkar till din HISTORIA nu.. Det är ju jag som gör det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nahh...har faktiskt ganska bra fantasi själv. Tell me.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 När jag var i skolan idag så stack jag in på toan för att dra en tarzaN^^^^. Efter 10 min av intensivt runkande (jag är seg på att komma) så kommer en tjej in ¨på toan och jag förstår att jag glömt låsa dörren. Tjejen kollar på mig och stänger dörren, hon börjar genast massera min stora lem och ta den i sin mun. Vi hade sex på toan i över 2 timmar och hon tog min sats i hennes mun. Detta hände igår! Hahahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har du någon gång kollat på porr film med en tjej.? Alltså bara du och hon.? Jodå... flera gånger. Det slutar faktist nästan hela tiden med... inte med samlag, men andra saker Hehe. Jag kan verkligen inte hålla mig i sånna tillfällen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Sofie adda mig på msn så kan ja berätta mer händelseR=]]]]]]]]] untitled53@gmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 När jag var i skolan idag så stack jag in på toan för att dra en tarzaN^^^^. Efter 10 min av intensivt runkande (jag är seg på att komma) så kommer en tjej in ¨på toan och jag förstår att jag glömt låsa dörren. Tjejen kollar på mig och stänger dörren, hon börjar genast massera min stora lem och ta den i sin mun. Vi hade sex på toan i över 2 timmar och hon tog min sats i hennes mun. Detta hände igår! Jag tror det vär såhär: När jag var i skolan idag så stack jag in på toan för att dra en tarzaN^^^^. Efter 10 min av intensivt runkande (jag har en liten,så jag måste använda en pinsett;svårt) så kommer en tjej in ¨på toan och jag hade glömt att låsa dörren. Tjejen kollar på mig och slänger igen dörren, Sen hör jag hon säga hon skrika, JÄ*VLA ÄCkEl! Hon gick sedan till den andra toan och Spydde i över 2 timmar. Detta hände igår! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Så vad skulle du göra om din dröm tjej låg i din säng nu.?! Mycket snuskiga detaljer vill jag höra du som tycker dena topicen var så bra kan ju säga nåt vettigt nu Hmmm Säg så här: Jag gillar ju som sagt Marie. (vet att hon kommer läsa det här ) Så.. om hon låg i min grymma säng just nu.. så skulle jag... Hmm.. tror inte det skulle bli sex iaf .......... det här går ju inte... vi skulle inte ha sex och det får jag acceptera. Men om någon annan än min drömtjej låg där kanske "saker" skulle hända Detaljer var det ja. Hmm.. saken är... jag har tillfälligt slut på kondomer - och har varit för lat att köpa några. Men skulle Mariah ligga där så skulle jag nog springa och köpa med en gång. Sen skulle jag ha en massa kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Sofie adda mig på msn så kan ja berätta mer händelseR=]]]]]]]]] untitled53@gmail.com Haha hur gammal är du.? Ronin @ erkänn att det är jobbigt att vara kille och tjej och kolla på p-film kan sluta på alla möjliga vis... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag tror det vär såhär: När jag var i skolan idag så stack jag in på toan för att dra en tarzaN^^^^. Efter 10 min av intensivt runkande (jag har en liten,så jag måste använda en pinsett;svårt) så kommer en tjej in ¨på toan och jag hade glömt att låsa dörren. Tjejen kollar på mig och slänger igen dörren, Sen hör jag hon säga hon skrika, JÄ*VLA ÄCkEl! Hon gick sedan till den andra toan och Spydde i över 2 timmar. Detta hände igår! HAHAHAHAHAHAHAH fy fan vad jag garvade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag är 17 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ronin @ erkänn att det är jobbigt att vara kille och tjej och kolla på p-film kan sluta på alla möjliga vis... Det kan du ge dig fan på att det är Men det e endå inte illa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts