Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

När jag var i skolan idag så stack jag in på toan för att dra en tarzaN^^^^.

Efter 10 min av intensivt runkande (jag är seg på att komma) så kommer en tjej in ¨på toan och jag förstår att jag glömt låsa dörren. Tjejen kollar på mig och stänger dörren, hon börjar genast massera min stora lem och ta den i sin mun. Vi hade sex på toan i över 2 timmar och hon tog min sats i hennes mun.

Detta hände igår!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Efter 10 min av intensivt runkande (jag är seg på att komma) så kommer en tjej in ¨på toan och jag förstår att jag glömt låsa dörren. Tjejen kollar på mig och stänger dörren, hon börjar genast massera min stora lem och ta den i sin mun. Vi hade sex på toan i över 2 timmar och hon tog min sats i hennes mun.

Detta hände igår!

Låter ju inte alls påhittat, nejrå... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta hände igår!

Vilka fantasier killen har >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta hände igår!

Hahahaha! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du någon gång kollat på porr film med en tjej.?

Alltså bara du och hon.?

Jodå... flera gånger.

Det slutar faktist nästan hela tiden med... inte med samlag, men andra saker :lol: Hehe.

Jag kan verkligen inte hålla mig i sånna tillfällen. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta hände igår!

Jag tror det vär såhär:

Efter 10 min av intensivt runkande (jag har en liten,så jag måste använda en pinsett;svårt) så kommer en tjej in ¨på toan och jag hade glömt att låsa dörren. Tjejen kollar på mig och slänger igen dörren, Sen hör jag hon säga hon skrika, JÄ*VLA ÄCkEl! Hon gick sedan till den andra toan och Spydde i över 2 timmar.

Detta hände igår!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så vad skulle du göra om din dröm tjej låg i din säng nu.?!

Mycket snuskiga detaljer vill jag höra :lol:

du som tycker dena topicen var så bra kan ju säga nåt vettigt nu :P

Hmmm :lol:

Säg så här: Jag gillar ju som sagt Marie. (vet att hon kommer läsa det här :lol: ) Så.. om hon låg i min grymma säng just nu.. så skulle jag...

Hmm.. tror inte det skulle bli sex iaf ;) .......... det här går ju inte... vi skulle inte ha sex och det får jag acceptera. Men om någon annan än min drömtjej låg där kanske "saker" skulle hända >_<

Detaljer var det ja. Hmm.. saken är... jag har tillfälligt slut på kondomer - och har varit för lat att köpa några. Men skulle Mariah ligga där så skulle jag nog springa och köpa med en gång. Sen skulle jag ha en massa kul :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sofie adda mig på msn så kan ja berätta mer händelseR=]]]]]]]]]

untitled53@gmail.com

Haha hur gammal är du.?

Ronin @ erkänn att det är jobbigt att vara kille och tjej och kolla på p-film

kan sluta på alla möjliga vis...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det vär såhär:

Efter 10 min av intensivt runkande (jag har en liten,så jag måste använda en pinsett;svårt) så kommer en tjej in ¨på toan och jag hade glömt att låsa dörren. Tjejen kollar på mig och slänger igen dörren, Sen hör jag hon säga hon skrika, JÄ*VLA ÄCkEl! Hon gick sedan till den andra toan och Spydde i över 2 timmar.

Detta hände igår!

HAHAHAHAHAHAHAH

fy fan vad jag garvade >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...