Pain To ThE MaX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Lite kul att de ämnen som diskuteras nu är "Sex och sånt" och "Sexualitet". Vad säger det om oss forumiter?! Vi är alla i tonåren och är intresserade av sånt? Att "kunniga" som Sofie finns till hands är ju uber-bra just for the record: kan all teori som behövs. 2 terminers sexkunskap - vi sket i alla andra no-ämnen (jobbigt i gymnasiet nu...) Redigerad 24 maj, 2005 av Pain To ThE MaX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Lite kul att de ämnen som diskuteras nu är "Sex och sånt" och "Sexualitet". Vad säger det om oss forumiter?! Det är du och jag som skriver, de andra hänger på... @Pain To ThE MaX Tänk vad man kan byta ut "kunniga" till I'm so evil! Redigerad 24 maj, 2005 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vi är alla i tonåren och är intresserade av sånt? Att "kunniga" som Sofie finns till hands är ju uber-bra just for the record: kan all teori som behövs. 2 terminers sexkunskap - vi sket i alla andra no-ämnen (jobbigt i gymnasiet nu...) Hahaha känns ju som fråga Olle eller nåt vaddå inget fel med sex eller.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Det är du och jag som skriver, de andra hänger på... Lägg ner, jag anser att det var Sofie som startade detta "ämne" och jag anser inte att ni ska ta det ifrån henne, kan du snälla vara lite on-topic nu? Det enda vettiga du kommit med hittills är SPAM! @Tija, Nej det är ni inte, inte det minsta i mina ögon! Redigerad 24 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det är du och jag som skriver, de andra hänger på... Jag vet, vi är så jävla coola!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lägg ner, jag anser att det var Sofie som startade detta "ämne" och jag anser inte att ni ska ta det ifrån henne, kan du snälla vara lite on-topic nu? Nu tänkte jag främst på "sexualitet"-tråden... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det enda vettiga du kommit med hittills är SPAM! Spam är inte vettigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Spam är inte vettigt. Det var sarkasm... @SlewMe Okej, jag skärper mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 De kanske inte känner sig så bekväma med sex frågor därför det gör så.?! Inte vet jag.!? Är det någon som har haft sex i ett badkar.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 De kanske inte känner sig så bekväma med sex frågor därför det gör så.?! Inte vet jag.!? Är det någon som har haft sex i ett badkar.? Neeeein!, har sex på vettiga ställen så som parkbänkar och sängar. Ett badkar, pefft. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Inte sex kanske men lite almänt mysande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Neeeein!, har sex på vettiga ställen så som parkbänkar och sängar. Ett badkar, pefft. Hahah kan ju vara kul och veta om det är nåt att pröva på själv har jag inte haft det, verkar trångt.. Men man vet inte föränns man provat... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 vaddå inget fel med sex eller.? Men när läraren är nära 60 år och ska visa oss killar hur tjejer för in en tampong kan det blir liiiite väl mycket Annars äger det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Men när läraren är nära 60 år och ska visa oss killar hur tjejer för in en tampong kan det blir liiiite väl mycket Annars äger det Vad har en tampong med sex att göra.? bara undrar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hahah kan ju vara kul och veta om det är nåt att pröva på själv har jag inte haft det, verkar trångt.. Men man vet inte föränns man provat... Ja, det brukar vara min första tanke också, hmm, undra vilka som har sex i ett badkar och när jag flyttade in hos mig så tänkte jag direkt, undra vem som har haft sex här och tittade på badkaret som jag inte har. Undra kan man alltid, nyfiken i en strut . Du får la testa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vad har en tampong med sex att göra.? bara undrar.. Men sexualkunskap då Allt ingår.. Nu är det du som är petig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag gillar denna tråd. För det första är det bara för att Sofie startade den... en tjej Äkta bra För det andra så är det för att det är mycket offtopic i den. Jag älskar offtopic. För det tredje är den om sex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Håller med^^ Det bästa som hänt gtasajten på länge Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Håller med^^ Det bästa som hänt gtasajten på länge Så vad skulle du göra om din dröm tjej låg i din säng nu.?! Mycket snuskiga detaljer vill jag höra du som tycker dena topicen var så bra kan ju säga nåt vettigt nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Så vad skulle du göra om din dröm tjej låg i din säng nu.?! Mycket snuskiga detaljer vill jag höra du som tycker dena topicen var så bra kan ju säga nåt vettigt nu Vem ska kommentera? Jag eller Pinan? Redigerad 24 maj, 2005 av Ronin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts