Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hehe kollar faktist mycket på hur en kille går sen går man uppåt mot rumpan och hållningen.. Ögonen har ju stor betydelse med... sen hur han klär sig skor och sån skit... Jag har en kompis som är värsta freak när det gäller sånt. Hon tänder på hakor, och alla killar hon gillar måste ha märkeskläder... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 *OT* Hur kollar man vilka och hur mycket dom har postat i tråden? *OT* Om du är i t.e.x. GTAsajtens forum - > Allmänt -> Så till höger om varje topic står det "Replies". Tryck på siffrorna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har en kompis som är värsta freak när det gäller sånt. Hon tänder på hakor, och alla killar hon gillar måste ha märkeskläder... Haha märkeskläder behöver det absolut inte vara.. men det är ju det att kläderna ska sitta som gjutet på killen sen får det vara vilket skit plagg som hellst bara det passar han Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Haha märkeskläder behöver det absolut inte vara.. men det är ju det att kläderna ska sitta som gjutet på killen sen får det vara vilket skit plagg som hellst bara det passar han ... Passar honom Det var den sista... Förlåt mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hehe kollar faktist mycket på hur en kille går sen går man uppåt mot rumpan och hållningen.. Ögonen har ju stor betydelse med... sen hur han klär sig skor och sån skit... *antecknat* Inte för att jag tror det hjälper mig Är ju kär i någon.. hon vet ju det, är så sämst på att hålla saker och ting för mig själv Aja, att ha henne som vän är bland det bästa som finns hatar dock när hon äger mig på matte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har en fråga till er tjejer. Dom flesta jag känner tycker att jag är jätterolig och snäll. Räcker det för att en tjej ska bli kär i en, eller måste man se asbra ut? Jag är lite mullig, inte fet men inte heller smal. Och så har jag glasögon (Kolla Bild på mig själv) topicen. Gör det något? Eller är det olika från tjej till tjej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 ... Passar honom Det var den sista... Förlåt mig... Tänk om jag tänkte på en speciell kille då Har man startat en topic får man la hålla igång den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har en fråga till er tjejer. Dom flesta jag känner tycker att jag är jätterolig och snäll. Räcker det för att en tjej ska bli kär i en, eller måste man se asbra ut? Jag är lite mullig, inte fet men inte heller smal. Och så har jag glasögon (Kolla Bild på mig själv) topicen. Gör det något? Eller är det olika från tjej till tjej? Personligen så skiter jag i utseendet när jag blir kär. Är du rolig så har du mitt hjärta. Men alla tjejer är olika. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Jag har en fråga till er tjejer. Dom flesta jag känner tycker att jag är jätterolig och snäll. Räcker det för att en tjej ska bli kär i en, eller måste man se asbra ut? Jag är lite mullig, inte fet men inte heller smal. Och så har jag glasögon (Kolla Bild på mig själv) topicen. Gör det något? Eller är det olika från tjej till tjej? Ja, det bör man. Blir du kär i nån som är snygg som mossa men är ett helgon? Klart det finns undantag, men det är ett plus i kanten Redigerad 24 maj, 2005 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Bara av nyfikenhet.. Sofie: Hur gammal är du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Bara av nyfikenhet.. Sofie: Hur gammal är du? 17 snart 18 (?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har en fråga till er tjejer. Dom flesta jag känner tycker att jag är jätterolig och snäll. Räcker det för att en tjej ska bli kär i en, eller måste man se asbra ut? Jag är lite mullig, inte fet men inte heller smal. Och så har jag glasögon (Kolla Bild på mig själv) topicen. Gör det något? Eller är det olika från tjej till tjej? För mig har utseendet en betydelse... Men hellre någon som inte ser så bra ut som är rolig och snäll än en as snygg kille som har noll humor... och när jag säger att utseendet spelar roll så menar jag inte att han måste vara jätte snygg.. Jag föll ju för Stell hur snygg är han.? hahaha *skoja* Du är så söt Stell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Bara av nyfikenhet.. Sofie: Hur gammal är du? Jag vet, jag vet, jag vet, jag vet! Får jag säga!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ja, det bör man. Blir du kär i nån som är snygg som mossa men ett helgon? Klart det finns undantag, nmen det är ett plus i kanten Konstig meningsuppbyggnad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Konstig meningsuppbyggnad... Bråka inte med mig... jag vinner... *editerar skiten ovan* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 17 snart 18 (?) Stämmer bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 The Big Santa-fader is the nr.1 speller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 The Big Santa-fader is the nr.1 speller. Jag anar sarkasm... Gör jag rätt i och med det, eller vill du ha en vänskaplig klapp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag anar sarkasm... Gör jag rätt i och med det, eller vill du ha en vänskaplig klapp? Offtopic: Vill ha en vänskaplig klapp på rumpan. Ontopic: Blir kåt av det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lite kul att de ämnen som diskuteras nu är "Sex och sånt" och "Sexualitet". Vad säger det om oss forumiter?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts