Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hahaa !

En gång så snodde jag min polares mössa och skulle kasta in i tjejernas dush för jag hörde inte att någon dushade såp jag slet upp dörren och skulle kasta in mössan och då hör jag alla tjejer skrika skithögt... fick fan en hjärtattack:P

hahaha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaa !

En gång så snodde jag min polares mössa och skulle kasta in i tjejernas dush för jag hörde inte att någon dushade såp jag slet upp dörren och skulle kasta in mössan och då hör jag alla tjejer skrika skithögt... fick fan en hjärtattack:P

hahaha

Humm är det bara tjejerna som är omogna eller vad.?!

Själv bytte jag och en kompis om hos killarna på förra skolan.. Vi duschade inte men det gjorde dem... :wub:

Självklart gick vi hem och duscha ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, detta kanske inte har med Sex att göra men jag skriver det endå.

Tjejen jag har vart kär i, till och från sedan 5:an (Nu går jag i åttan) gillar inte mig, utan bara som kompis. Löjligt kanske ni tycker, men jag fick veta det igår. Och jag är jävligt deppig. Hon är precis den tjejen jag skulle kunna tänka mig att bilda familj med och skaffa barn och allt sånt. Dela resten av livet med. Hur ska jag komma över henne? Eller ska jag fortsätta försöka genom att vi är vänner nu?

Olycklig kärlek är nog den värsta känslan en människa kan känna. Jag mår skit just nu. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjejen jag har vart kär i, till och från sedan 5:an (Nu går jag i åttan) gillar inte mig, utan bara som kompis. Löjligt kanske ni tycker, men jag fick veta det igår. Och jag är jävligt deppig. Hon är precis den tjejen jag skulle kunna tänka mig att bilda familj med och skaffa barn och allt sånt. Dela resten av livet med. Hur ska jag komma över henne? Eller ska jag fortsätta försöka genom att vi är vänner nu?

Olycklig kärlek är nog den värsta känslan en människa kan känna. Jag mår skit just nu. :wub:

Förstår att du tycker det är jätte jobbigt..

Men du.. Du går i 8an du har hela livet framför dig..

Men jag tycker du ska köra hårt..

Jag gillade ju Stell från 6-9 sen fick han ge med sig ;)

Förstår exakt hur du känner.. Gör som du själv tycker känns bra...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej då, det låter inte löjligt.

Vet hur det känns och har givit upp hoppet att få en tjej då jag varit tjejless sedan 7an och skiter totalt i tjejer nu för tiden, man blir bara bekymrad.

Tjejer går att gämföra med djur, de är svin och hoppar på första bästa.

Dock säger jag inte att alla är sådana men jag skiter i vilket då jag inte tar någon risk, och istället gör jag bedöminingen att jag skiter i alla tjejer ;)

Ha det bra och lycka till..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för stödet, det känns bättre.

Livet måste ju gå vidare, rigth. Och dessutom är vi ju vänner, jag vill hellre ha henne som vän än att inte ha henne i mitt liv alls.

Dessutom är det en annan ganska bra tjej som gillar mig. Vi får se vad det blir, måste bara tänka lite till. Kan inte sluta tänka på henne. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för stödet, det känns bättre.

Livet måste ju gå vidare, rigth. Och dessutom är vi ju vänner, jag vill hellre ha henne som vän än att inte ha henne i mitt liv alls.

Dessutom är det en annan ganska bra tjej som gillar mig. Vi får se vad det blir, måste bara tänka lite till. Kan inte sluta tänka på henne. :wub:

Gör inga förhastade slutsatser.. Ta den tid du behöver...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håret (på huvudet) och ögonen... Ansiktet överhuvudtaget...

Du då?

Hehe kollar faktist mycket på hur en kille går sen går man uppåt mot rumpan och hållningen.. Ögonen har ju stor betydelse med...

sen hur han klär sig skor och sån skit...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...