Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

1) Man ska välja det högsta man kan komma in på, så att man får så mycket stålar man kan, och bevisar hur bra man är!

5) Man ska ha på sig det brudarna diggar, inget annat. Skjortor är usch-så-geekigt. För att kamma hem dom bästa brudarna måste man visa att man är störst, smartast och vackrast! Jag kammar tyvärr INTE hem dom bästa, men efter lumpen kommer jag göra det (då min kropp kommer vara överlägsen dom andras). Jag snackar om va man ska ha på sig på fester, inte till vardags. Jag använder inte tanks, eftersom att min kropp inte är på den nivån riktigt, men jag har på mig en tight T-shirt, o de funkar bra. Men läderjacka hjälper också mycket, då alla här omkring klär sig efter "lokalt mode", såsom den gamla trenden med att snubbar ska ha på sig röda manchesterbyxor, och fortfarande har fluffjackor (helst med pälskrage). Brudarna dras till mig för att jag är mer erfaren om världen utanför bonnhålan vi bor i!

Det märks inte att du har så enorm erfarenhet av storstan.

Vet inte hur det är i Stockholm (Topp3?) & Göteborg (JMC?) Men i Malmö så ska man ha lite stil. Då har man ett par snygga Jeans/byxor och en fin Skjorta. Inte en superslimad T-tröja. Då ser man ut som en svettig strandraggare. Att ha supertajta tröjor är så fel... :)

Det var det dummaste jag har hört på länge... ;):shifty:

I lumpen blir man fet och slö. Du går snarare upp i vikt än att får en tränad kropp. Du har nog sett för mycket film.

Skin/läder jacka har man i Umeå om man kör en gammal Amazon och dricker öl.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet inte hur det är i Stockholm (Topp3?) & Göteborg (JMC?) Men i Malmö så ska man ha lite stil. Då har man ett par snygga Jeans/byxor och en fin Skjorta. Inte en superslimad T-tröja. Då ser man ut som en svettig strandraggare. Att ha supertajta tröjor är så fel... :)

I lumpen blir man fet och slö. Du går snarare upp i vikt än att får en tränad kropp. Du har nog sett för mycket film.

Så alla som dricker öl i Umeå har svart skinnjacka? :shifty: Nejmen förstår på ett ungefär, tykcer det är helt rätt i det du säger också. Går ofta i skjorta, ingen brud som kastat skit för det, tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Topp3 bor inte i Stockholm...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte hur det är i Stockholm (Topp3?)

Me neither, mode är inte riktigt min grej. Men jag håller mig till "manliga" stilen, d.v.s. slitna jeans (svarta :) ) och nån gammal huvtröja/t-shirt. Funkar för mig. Skjortor funkar nog också, om man är en sån typ av person. Har sett flera killar som har det och som tydligen passar bra i det.

Cortez: Nä, men äckligt nära.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm..

Jag var med min tjej igår.. till typ 22.30.. Sedan gick hon hem.. Jag la mig o sov, jag var Jävligt trött.. (jag minns att jag hade haft stålle, sedna jag gav henne ett "godnatt-hångel".. när jag vaknar så är det en stor jävla spermafläck på kudden.. :shifty:

Jag sket i det, och vände på den så att inte mamma eller pappa skulle se det :) ...

Men nu kommer problemet, Hur Fan får man bort en spärma-fläck från en blå kudde ? :shifty::shifty:;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm..

Jag var med min tjej igår.. till typ 22.30.. Sedan gick hon hem.. Jag la mig o sov, jag var Jävligt trött.. (jag minns att jag hade haft stålle, sedna jag gav henne ett "godnatt-hångel".. när jag vaknar så är det en stor jävla spermafläck på kudden..  :lol:

Jag sket i det, och vände på den så att inte mamma eller pappa skulle se det  :) ...

Men nu kommer problemet, Hur Fan får man bort en spärma-fläck från en blå kudde ?  :shifty:  :shifty:  ;)

Mysigt att du delar med dig av dina små egeheter ^_^ Har tyvärr inget svar på ditt problem med testa att skölja med varmt vatten. Men du, hur fan fick du sperma på kudden, är det inte där man har huvudet? :shifty:

Ett tips: Pippa bruden nästa gång

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm..

Jag var med min tjej igår.. till typ 22.30.. Sedan gick hon hem.. Jag la mig o sov, jag var Jävligt trött.. (jag minns att jag hade haft stålle, sedna jag gav henne ett "godnatt-hångel".. när jag vaknar så är det en stor jävla spermafläck på kudden.. :shifty:

Jag sket i det, och vände på den så att inte mamma eller pappa skulle se det :) ...

Men nu kommer problemet, Hur Fan får man bort en spärma-fläck från en blå kudde ? :shifty::shifty:;)

Det kallas första utlösningen Perlan, det är inget och skämmas över. Ta det lugnt och bli inte orolig så kommer dom första hårstråna snart ut.

OT: Spola med tvål och vatten.. alt som en kisslåt.. LICK IT UP?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kallas första utlösningen Perlan, det är inget och skämmas över. Ta det lugnt och bli inte orolig så kommer dom första hårstråna snart ut.

OT: Spola med tvål och vatten.. alt som en kisslåt.. LICK IT UP?

Haha.. Första ?.. :);)

Jag fick typ mitt första kanske.. Hmm.. för nått år sedan typ.. :shifty:

EDIT: runkar för ofta..

Redigerad av Perlan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

No shit hörru.. :lol:

@Perlan: näe men prova med tvål och vatten.

No shit.. Men asså.. Bad memory ? minns du för typ 60 sidor sedan.. när jag var så intresserad av vad som är vanligt av killar på hur ofta de runkar ? ^_^^_^:huh:

BTW.. Tack, hoppas det funkar ^_^ då kan man fortsätta.. ^_^:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

No shit.. Men asså.. Bad memory ? minns du för typ 60 sidor sedan.. när jag var så intresserad av vad som är vanligt av killar på hur ofta de runkar ? ^_^:lol::huh:

BTW.. Tack, hoppas det funkar ^_^ då kan man fortsätta.. ^_^:lol:

Har sputat ner ofantligt många kalsonger. Palla.. Lägger dom bland tvätthögen bara.. Haha. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte hur det är i Stockholm (Topp3?) & Göteborg (JMC?) Men i Malmö så ska man ha lite stil. Då har man ett par snygga Jeans/byxor och en fin Skjorta. Inte en superslimad T-tröja. Då ser man ut som en svettig strandraggare. Att ha supertajta tröjor är så fel... :huh:

Det var det dummaste jag har hört på länge... :lol:^_^

Fet o slö av lumpen?

Aldrig hört talas om det, men jag känner många som faktiskt gått lumpen, vilket du uppenbarligen inte gör.

En snubbe jag känner gick ner 25 kilo (vägde mellan 80 o 90 från början), och fick lite kraftigare muskler.

En annan vägde kring 75, o gick bara ner 5 kilo. Men nån som blivit fet av lumpen har jag aldrig hört talas om...

Och Malmö kan knappast kallas för utanför hålan. Det är också skåne, med sin fula dialekt och stora bonninflytande. Med utanför hålan menar jag mer nåt i stil med Stockholm, eller kanske till och med Paris eller New York.

Jag har större politisk kunskap än hela min klass sammanlagt (de flesta vet inte ens vem Lars Ohly är), och jag kan en del om andra delar av världen (exempelvis hävde nån i klassen ur sig att afrikanerna skaffar många barn för att kunna leva på barnbidrag, vilket är absurdt, då det inte finns barnbidrag där). Dessutom snackar jag finare svenska (alla i skolan snackar halländska, skånska eller rinkebysvenska) än dom flesta. Jag vet mycket om företagande, och vågar utstråla styrka, vilket andra inte vågar (i alla fall inte då de är nyktra, och då de e fulla, så visar dom det ändå på fel vis, o bankar skiten ur varandra) på grund av jantelagen. Det imponerar stort.

Gällande läderjacka: du snackar om hur det var på 80-talet. Idag är det fina nyrika företagare med Porschar o härrgårdar som köper läderjackor. Aldrig sett en strandraggare me åtsittande T-shirt. Inte av det slaget jag syftar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...