MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Hmmm... okej. btw.. http://aegdett.istheshit.net/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Hmmm... okej. btw.. http://aegdett.istheshit.net/ Aint nothing there, son. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Aint nothing there, son. NEJ! har dom tagit bort den !! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ingen som är medlem på porrigt.se ? Hör inte det till sex och sånt så... Har ni någon sexleksak.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ingen som är medlem på porrigt.se ? Hör inte det till sex och sånt så... Har ni någon sexleksak.? Jag är medlem där har ej nån sexleksak eller har jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Ingen som är medlem på porrigt.se ? Hör inte det till sex och sånt så... Har ni någon sexleksak.? Nej, jag är inte medlem där, men Frenzy lurade in mig där. Räknas brudar som sexleksaker? Redigerad 13 oktober, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag är medlem där har ej nån sexleksak eller har jag? Vad heter du där Cortez @ haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Vad heter du där Cortez @ haha Lika som här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Lika som här Hahahaha okej NAMN: Jennifer ÅLDER: 22 år FAVORITSTÄLLNING: 69:an STATUS: Singel LÄNGD: Runt 160 cm SEXLIV: Vilt SÖKER: Allt möjligt! VIKT: Runt 60 kg HUMÖR: Kåt HÅRFÄRG: Ljusblond BLIR KÅT AV: Hångel SENAST INLOGGAD: 2005 10/13 19:52 Är det du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hahahaha okej NAMN: Jennifer ÅLDER: 22 år FAVORITSTÄLLNING: 69:an STATUS: Singel LÄNGD: Runt 160 cm SEXLIV: Vilt SÖKER: Allt möjligt! VIKT: Runt 60 kg HUMÖR: Kåt HÅRFÄRG: Ljusblond BLIR KÅT AV: Hångel SENAST INLOGGAD: 2005 10/13 19:52 Är det du Japp.. du hittade rätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Japp.. du hittade rätt Meeeen.... Du måste ju ha en riktig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Meeeen.... Du måste ju ha en riktig... HAha, nej, jag e bara 15 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) HAha, nej, jag e bara 15 Humm är det 16 på den sidan.? Ändra bara året då men 1år mer eller minder gör väl inget bara det är du glömmde skriva.. Grattis på 48års dagen Redigerad 13 oktober, 2005 av Sofie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Humm är det 16 på den sidan.? Ändra bara året då men 1år mer eller minder gör väl inget bara det är du glömmde skriva.. Grattis på 48års dagen NEj, då kan ja väll lika gärna ha en fejk o lura alla äckliga gubbar va e de äckligaste ni nånsin gjort? asså inom sex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Humm är det 16 på den sidan.? Coolt, borde regga mig. Någon som orkar bjussa på 40 spänn? =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Coolt, borde regga mig. Någon som orkar bjussa på 40 spänn? =/ Om du kommer och hämtar de personligen.. haha.. Man får skicka ett sms va.? Äckligaste inom sex.. Humm finns nog inget äckligt.. alla har nog bara olika synpunkter på det hela.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Om du kommer och hämtar de personligen.. haha.. Man får skicka ett sms va.? Tydligen vill dom bara ha sms-betalning. Pröjsa du, så kan du få något för det hela. *hint hint* Typ en frisbee eller nåt, är lite pank för tillfället. Äckligaste inom sex... jag låg med en brud, och hon var skunkig. Och..... hon... jajustefan. Hade för mig att jag förträngt det, men jag kom ihåg det igen. Jag skulle slicka henne, och så visade det sig att hon hade mens. Har men för livet... och så tror jag att jag skrev det på första sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Och jag glömmer aldrig då du berätta om första gången (?) du blev avsugen... Tänder kan vara problem, jag vet. Redigerad 13 oktober, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Tydligen vill dom bara ha sms-betalning. Pröjsa du, så kan du få något för det hela. *hint hint* Typ en frisbee eller nåt, är lite pank för tillfället. Äckligaste inom sex... jag låg med en brud, och hon var skunkig. Och..... hon... jajustefan. Hade för mig att jag förträngt det, men jag kom ihåg det igen. Jag skulle slicka henne, och så visade det sig att hon hade mens. Har men för livet... och så tror jag att jag skrev det på första sidan. Nja då får det nog vara har redan en frisbeeee haha Det var ju inte så mysigt.. Men finns säkert någon som gillar det... Tur att jag aldrid varit med om det ialla fall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Och jag glömmer aldrig då du berätta om första gången (?) du blev avsugen... Tänder kan vara problem, jag vet. First and only man, first and only... mitt sexliv har nämligen inte varit alltför lyckat sen dess, bara ett eller två fylletillfällen som man bara har svaga minnen av. Men men, jag kör vanliga stilen nu och väntar på någon som jag håller fast vid åtminstone en månad eller två. MY COCK IS NOT A PUBLIC ENJOYMENT, DAMMIT! Sofie: VAFALLS?! Man kan aldrig ha för många frisbees. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts