Tweak Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Gjorde det för första gången ikväll Det var gutt som fan, men motsvarade inte riktigt förväntningarna.. Men sen är jag inte första gången känd för att vara särskilt bra heller Jag kan ju tillägga att jag är för 91, inte 89 som det står i min profil.. Hjärnsläpp när jag regga mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Är det någon som har provat Miss Softie? Lös-vagina för den som inte vet... Haha, jag trodde du sa Miss Sofie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Gjorde det för första gången ikväll Det var gutt som fan, men motsvarade inte riktigt förväntningarna.. Men sen är jag inte första gången känd för att vara särskilt bra heller Jag kan ju tillägga att jag är för 91, inte 89 som det står i min profil.. Hjärnsläpp när jag regga mig Med eller utan kondom? Med kondom suger ju fan. BTW. Idag började Johanna äta p-piller.. \o/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Gjorde det för första gången ikväll Det var gutt som fan, men motsvarade inte riktigt förväntningarna.. Men sen är jag inte första gången känd för att vara särskilt bra heller Jag kan ju tillägga att jag är för 91, inte 89 som det står i min profil.. Hjärnsläpp när jag regga mig Och det var över efter 30 sec? Redigerad 10 oktober, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Haha, jag trodde du sa Miss Sofie Haha önsketänkande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Och det var över efter 30 sec? Bara för du kom för tidigt, så gör alla andra inte det. :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Haha önsketänkande Aww no! just läste ju bara fel.... haha, nej men jag läste fel bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Tog första bästa jag hittade *het bild * Så hett Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Bara för du kom för tidigt, så gör alla andra inte det. :/ Hahaha Och som svar på din fråga Slippy, så nej, jag kom inte efter 30 sekunder, varför skulle jag? pKz: Ja vi körde utan kondom så det får bli dagen-efter piller för henne idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Hahaha Och som svar på din fråga Slippy, så nej, jag kom inte efter 30 sekunder, varför skulle jag? pKz: Ja vi körde utan kondom så det får bli dagen-efter piller för henne idag Hehe, okej. Så jävulskt skönt utan. Fan, längtar till på fredag. Jag och Johanna, ensamma hemma. Yeeh! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Aaah. går bra för mig. tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Bara för du kom för tidigt, så gör alla andra inte det. :/ Aa fan, jag kommer efter 10 sec.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Aa fan, jag kommer efter 10 sec.. Kan tänka mig det.. Säger som pKz i en annan tråd, har du ens tjej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Aa fan, jag kommer efter 10 sec.. Extremly Motherfucking Serious careface. @Tweak: ord med ett w före! Hihi. (Jag Håller med till 100%!:ade mig själv, menade såklart 'Har du en tjej?') Redigerad 10 oktober, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Kan tänka mig det.. Säger som pKz i en annan tråd, har du ens tjej? Nepp, inte längre.. har typ inte lämmnat huset sen jag skaffade wow Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Nepp, inte längre.. har typ inte lämmnat huset sen jag skaffade wow Haha! Men smart du. Du väljer datorn istället för en tjej.. Edit: http://slippy.istheshit.net/ Redigerad 10 oktober, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Haha! Men smart du. Du väljer datorn istället för en tjej.. Edit: http://slippy.istheshit.net/ LOL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Haha! Men smart du. Du väljer datorn istället för en tjej.. Edit: http://slippy.istheshit.net/ Haha, wheee!! Jag e med på is the shit!!!!! WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Haha, wheee!! Jag e med på is the shit!!!!! WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE I det sammanhanget du är med där borde du ju inte vara stolt över precis.. Aja, on-topic nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Haha, wheee!! Jag e med på is the shit!!!!! WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE .omgpwnd. http://utmobbad.istheshit.net/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts