Funnylin Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 "Nu är det såhär, herr iLol, att det är förbjudet för unga herrar för dig att ha sex, denna lag har du brutit cirka 100 gånger och nästa gång så sätter vi in dig på ett fosterhem där dina föräldrar inte kan nå dig. Dessa beteenden kommer oftast ifrån att ens föräldrar är ett par kaniner som utan en blink kan göra det i soffan medans barnen kollar på Bolibompa." Ljuva barndomsminnen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ljuva barndomsminnen. Thaaaaat's why you're so devilish Förresten, gör Oscar Wilde till en ljudbok - vill lyssna på alla fina citat i podden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Måste tillägga att du är rätt ung.. Hade du preventin nu, unge man? http://www.stacken.kth.se/~haba/friends/sia/sia%20ajabaja-crop-small.jpg Sånt tar jag ur Storebrorsans oanvända samling, finns mellan 50 och 300 st. "Nu är det såhär, herr iLol, att det är förbjudet för unga herrar för dig att ha sex, denna lag har du brutit cirka 100 gånger och nästa gång så sätter vi in dig på ett fosterhem där dina föräldrar inte kan nå dig. Dessa beteenden kommer oftast ifrån att ens föräldrar är ett par kaniner som utan en blink kan göra det i soffan medans barnen kollar på Bolibompa." Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Första gången...det är förbannat spännande. De där sekunderna innan man riktigt fattat vad som är på gång. Men sen går det ju ändå åt helvete... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ärligt talat har jag aldrig haft ett seriöst förhållande med en flicka. Har varken haft sex, hånglat, blablabla... Däremot har jag strulat med Panimala några gånger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ärligt talat har jag aldrig haft ett seriöst förhållande med en flicka. Har varken haft sex, hånglat, blablabla... Däremot har jag strulat med Panimala några gånger. Alltid nåt Vad är sexigast på en tjej.? String eller hot pants.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Alltid nåt Vad är sexigast på en tjej.? String eller hot pants.? Beror på hur tjejen ser ut Nej, Hått pannts Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Alltid nåt Vad är sexigast på en tjej.? String eller hot pants.? .hotpants Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Hotpants... Så jeffla sexit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jag diggar string Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jag diggar blondiner ... särskilt dom som är större än mig typ... 16 eller 17 Svenska Tjejer som är Blonda! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Jag diggar blondiner ... särskilt dom som är större än mig typ... 16 eller 17 Svenska Tjejer som är Blonda! Wörd. Blondiner är sexiga. Nästan så att man börjar gilla dom yngre lärarna på skolan. Edit: Jag knullar I allafall inte en hora. Redigerad 6 oktober, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Edit: Jag knullar I allafall inte en hora. Du menar att svenska blondiner är howror? *Sry om jag uppfattar det fel* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) String... Hotpants kan ni sätta på apor eller nåt. Redigerad 6 oktober, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Du menar att svenska blondiner är howror? *Sry om jag uppfattar det fel* Nej, Nej! Svenska blondiner är söta,sexiga,snygga och... roliga! Jag sa bara att jag inte skulle kunna tänka mig att knulla en hora. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jag tror jag har kommit till det stadiet där man känner riktig äkta jävla kärlek. Tjejen som jag gillar (Är dödskar i kanske är ett bättre ord?) är liskom något helt speciellt för mig, hon är som ingen annan. Bara blotta tanken av henne gör att jag får dåligt samvete om jag tittar på nån annan brud eller något. Porr har jag helt slutat kolla på och så vidare. Detta känns ganska konstigt, men nu vet jag ialfall hur det känns att vara riktigt kär. Sen så har jag allt det där standard-tjafset, typ fjärliar i magen och sånt. Men altså, hon är en sån som man skulle vilja bilda barn och familj med. Dela resten av sitt liv med. Hoppas det går vägen. Ville bara skriva av mig lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vad är sexigast på en tjej.? String eller hot pants.? .hot pants? är det såna som "farmor" har? vote: string.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jag tror jag har kommit till det stadiet där man känner riktig äkta jävla kärlek. Tjejen som jag gillar (Är dödskar i kanske är ett bättre ord?) är liskom något helt speciellt för mig, hon är som ingen annan. Bara blotta tanken av henne gör att jag får dåligt samvete om jag tittar på nån annan brud eller något. Porr har jag helt slutat kolla på och så vidare. Detta känns ganska konstigt, men nu vet jag ialfall hur det känns att vara riktigt kär. Sen så har jag allt det där standard-tjafset, typ fjärliar i magen och sånt. Men altså, hon är en sån som man skulle vilja bilda barn och familj med. Dela resten av sitt liv med. Hoppas det går vägen. Ville bara skriva av mig lite. Gölligt. Men vafan, du är 15,tänk inte på att skaffa familj nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Läste en gång om en kille som tyckte det bästa som fanns var att bli knäad eller sparkad mellan benen av en snygg tjej. Själv vet jag inte om det är så skönt. Någon som vet? Redigerad 6 oktober, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Läste en gång om en kille som tyckte det bästa som fanns var att bli knäad eller sparkad mellan benen av en snygg tjej. Själv vet jag inte om det är så skönt. Någon som vet? Slå dig själv på bollarna så får du se... Har för mig att han tände på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts