Matteus Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja det blir ju inte alltid som man tänkt sig.. Jag vet hur det är Ja, du o Stellan var väl aldrig riktigt menade för varandra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja det blir ju inte alltid som man tänkt sig.. Jag vet hur det är Lol... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja, du o Stellan var väl aldrig riktigt menade för varandra Nej vi var visst inte det.. Nu är det bara att leta upp ett nytt offer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Sofie: Haha du är då bara aktiva i sånna här trådar du =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jo, det kan man ju förstå. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Haha avaddå..?! jag är aktvi i bilden med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Haha avaddå..?! jag är aktvi i bilden med Aktiva Sofie kan man ju kalla dig .. Vad gör ni på den här tråden då??? Har inte skrivit nåt här tror jag .... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Undrar en liten sak..... Lagen e väl om en person e 17 och den andra 15 så får man inte ha sex. Men om båda är född samma årtal men den ena är 16 och den andra 15, får man ha sex då? Redigerad 3 oktober, 2005 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Undrar en liten sak..... Lagen e väl om en person e 17 och den andra 15 så får man inte ha sex. Men om båda är född samma årtal men den ena är 16 och den andra 15, får man ha sex då? Nej.. e man 17 så får man inte ha sex med nån under 15.. tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 .man får inte ha sex med nån under 15 även fast man inte är 17.. man blir byxmyndig vid 15 så då får man knulla vem man vill som är minst 15 år.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) .man får inte ha sex med nån under 15 även fast man inte är 17.. man blir byxmyndig vid 15 så då får man knulla vem man vill som är minst 15 år.. Vad händer om man bryter mot det där? :'( Redigerad 3 oktober, 2005 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vad händer om man bryter mot det där? :'( Sjörövarspanking. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vad händer om man bryter mot det där? :'( Man blir stjärtad av lagens långa arm, som kör utan preventin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vad händer om man bryter mot det där? :'( Ingen bryr sig om du sätter på din 13-åriga flickvän när du är 15. Knulla på bäst du vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 http://hiv-aids-poz.com/posters/HIV-Just-Do-It-Safely.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Ingen bryr sig om du sätter på din 13-åriga flickvän när du är 15. Knulla på bäst du vill. Bäst jag vill, hela tiden då eller? Någon vecka sen jag gjorde det första gången. (om jag skall vara på skrytnivå) Redigerad 3 oktober, 2005 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Bäst jag vill, hela tiden då eller? Någon vecka sen jag gjorde det första gången. (om jag skall vara på skrytnivå) Måste tillägga att du är rätt ung.. Hade du preventin nu, unge man? http://www.stacken.kth.se/~haba/friends/sia/sia%20ajabaja-crop-small.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Bäst jag vill, hela tiden då eller? Någon vecka sen jag gjorde det första gången. (om jag skall vara på skrytnivå) Men det ska vi inte då varken jag eller någon här är särskillt intresserad utav ditt sexliv, du är ju bara barnet, 13år. Om vi däremot tar Sofies sexliv så är vi inne på heta linjer. Men tack för att du upplyste oss, btw, var det skönt? Redigerad 4 oktober, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vad händer om man bryter mot det där? :'( Då kommer SOC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Då kommer SOC. "Nu är det såhär, herr iLol, att det är förbjudet för unga herrar för dig att ha sex, denna lag har du brutit cirka 100 gånger och nästa gång så sätter vi in dig på ett fosterhem där dina föräldrar inte kan nå dig. Dessa beteenden kommer oftast ifrån att ens föräldrar är ett par kaniner som utan en blink kan göra det i soffan medans barnen kollar på Bolibompa." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts