Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

Men säg att du vill vara med och stötta henne o.s.v. då om hon tycker att det är jobbigt att hon gör det, och om hon absolut inte vill göra det..

Och du borde försöka bli kompis med din tjejs kompisar med, eftersom dom är en del av hennes liv, och du är en stor del av hennes liv så kan du ju lära känna dom tycker jag. :ph34r:

Ehm, hennes ena kompis är jag jättebra kompis med. Men den andra (som hon glidit ifrån) är så jävla.. jävla, JÄVLA, störig. Har lust och be henne dra åt helvete, men då har jag ingen flickvän kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ikväll så var jag ute och festade med min föredetta. Det var en ganska konstig situation. Det slutade med att jag gav henne en fet smäll på högra skinkan när hon beställde en öl.... sen satte jag eld på ett bord.... umm.... håll käften!

Yay... Mahalos GTAsajtenfylla reign supreme.

Jag fann den i alla fall rolig... äh, håll käften.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uj, SlewME att göra det första gången med den "rätta" funkar inte. Det är såååå grymt överskattat, min första gång var på en toalett på fyllan.

Hm undrar varför jag inte sket samtidigt, det skulle vara det ultimata.

Haha, hellre gör jag det med någon som älskar mig, än någon nersupt fjortis som inte känner något..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade jag runkat av en kille och det inte skulle gå för han så skulle jag tro att det var mitt fel..

Klart man gör det..

Fast, tänk inte så. Alla killar har olika sätt att komma på. Vet att det är svårt, man känner sig ovärdelig. (Brukar bli så när man pullar.) Och så har hon typ en dålig dag, bråkat eller något. Man blir sur på sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...