pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Men säg att du vill vara med och stötta henne o.s.v. då om hon tycker att det är jobbigt att hon gör det, och om hon absolut inte vill göra det.. Och du borde försöka bli kompis med din tjejs kompisar med, eftersom dom är en del av hennes liv, och du är en stor del av hennes liv så kan du ju lära känna dom tycker jag. Ehm, hennes ena kompis är jag jättebra kompis med. Men den andra (som hon glidit ifrån) är så jävla.. jävla, JÄVLA, störig. Har lust och be henne dra åt helvete, men då har jag ingen flickvän kvar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Det är just det vi gör. Därför att vi älskar varandra så mycket. Hehe. .det är ett farligt mönster som kommer sluta illa.. kärleken är som en fågel.. håller man den för hårt dör den och och håller man för löst flyger den iväg säger dom.. och det stämmer.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 .det är ett farligt mönster som kommer sluta illa.. kärleken är som en fågel.. håller man den för hårt dör den och och håller man för löst flyger den iväg säger dom.. och det stämmer.. Håll lagom då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ikväll så var jag ute och festade med min föredetta. Det var en ganska konstig situation. Det slutade med att jag gav henne en fet smäll på högra skinkan när hon beställde en öl.... sen satte jag eld på ett bord.... umm.... håll käften! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ikväll så var jag ute och festade med min föredetta. Det var en ganska konstig situation. Det slutade med att jag gav henne en fet smäll på högra skinkan när hon beställde en öl.... sen satte jag eld på ett bord.... umm.... håll käften! Det förvånar mig inte, din ligist! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Ikväll så var jag ute och festade med min föredetta. Det var en ganska konstig situation. Det slutade med att jag gav henne en fet smäll på högra skinkan när hon beställde en öl.... sen satte jag eld på ett bord.... umm.... håll käften! Yay... Mahalos GTAsajtenfylla reign supreme. Jag fann den i alla fall rolig... äh, håll käften. Redigerad 1 oktober, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Håll lagom då Lättare sagt än gjort... @Mahalo:... ... Håller käften till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Håll lagom då Det är inte så enkelt som man tror. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Gick du runt med din hotmailadress tryckt på tröjan då, eller? Bästa trycket ever! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Uj, SlewME att göra det första gången med den "rätta" funkar inte. Det är såååå grymt överskattat, min första gång var på en toalett på fyllan. Hm undrar varför jag inte sket samtidigt, det skulle vara det ultimata. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Uj, SlewME att göra det första gången med den "rätta" funkar inte. Det är såååå grymt överskattat, min första gång var på en toalett på fyllan. Hm undrar varför jag inte sket samtidigt, det skulle vara det ultimata. Haha, hellre gör jag det med någon som älskar mig, än någon nersupt fjortis som inte känner något.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 .det är ett farligt mönster som kommer sluta illa.. kärleken är som en fågel.. håller man den för hårt dör den och och håller man för löst flyger den iväg säger dom.. och det stämmer.. Oh my God you are so fucking right. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Haha.. nej, jag är nog ganska känd på lunar... (666 i status poäng ) så de hittade mig där typ.. Coolt är du känd på lunar? Finns väl bättre sätt att träffa tjejer på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Coolt är du känd på lunar? Finns väl bättre sätt att träffa tjejer på. Vet... Men utan Lunar så hade jag inte haft alla på msn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Hade jag runkat av en kille och det inte skulle gå för han så skulle jag tro att det var mitt fel.. Klart man gör det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vet... Men utan Lunar så hade jag inte haft alla på msn Men WOW perlan! detta är sex topic inte hur många gulliga 12 åringar du haft på msn topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Hade jag runkat av en kille och det inte skulle gå för han så skulle jag tro att det var mitt fel.. Klart man gör det.. Fast, tänk inte så. Alla killar har olika sätt att komma på. Vet att det är svårt, man känner sig ovärdelig. (Brukar bli så när man pullar.) Och så har hon typ en dålig dag, bråkat eller något. Man blir sur på sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Hade jag runkat av en kille och det inte skulle gå för han så skulle jag tro att det var mitt fel.. Klart man gör det.. Jag hade nog osså trott det ifall jag var en tjej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Haha, hellre gör jag det med någon som älskar mig, än någon nersupt fjortis som inte känner något.. Jo sant, hade också hellre haft det så. Men nu blev det som det blev helt enkelt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jo sant, hade också hellre haft det så. Men nu blev det som det blev helt enkelt Ja det blir ju inte alltid som man tänkt sig.. Jag vet hur det är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts