Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha.. Det där låter lite granna som en (as ball) tjej i min klass. :ph34r:

Hon går runt o snackar massa skiiit As snabbt (hon snackar typ 2-3 gånger snabbare än en vanlig människa i genomsnittet). Sedan när killarna i klassen min säger till na att sluta så blir hon As arg ^_^

Så vi typ. aha, förlåt så mycke... :P

Sedan så börjar hon sparka oss o ge oss massa "biaaatch-slams" o massa sånt ;)

Fast när vi (de klena killarna i klassen) säger "Sluta, annars så slår jag dig" (haha) så bara svarar hon typ: - "Slå mig dååå!" Sedan när hon ligger där på marken efter ett slag så springer hon iväg o kallar på rektorn... :)

Själv så har jag bara tagit emot stryk :D

Umm....

Låter som ett typiskt fall av låg IQ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tycker det är så in i helvette mycket skönare att bli avrunkad av en brud än när man gör det själv, det är en helt annan känsla liksom. :ph34r:

Tjejer gör för det mesta inte som man gör själv, så kommer man inte. Så tror dom det är deras fel osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tycker det är så in i helvette mycket skönare att bli avrunkad av en brud än när man gör det själv, det är en helt annan känsla liksom. ^_^

Det vet du av egen erfarenhet, visst?

Man kan ge sig själv "främlingen". Man sätter sig på handen i nån timme tills den är avdomnad .. sen runkar man :)

Berättade det för min kompis. Han satt på sin hand i två timmar. Sen kunde han inte röra armen. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vet du av egen erfarenhet, visst?

Man kan ge sig själv "främlingen". Man sätter sig på handen i nån timme tills den är avdomnad .. sen runkar man :)

Berättade det för min kompis. Han satt på sin hand i två timmar. Sen kunde han inte röra armen.  :ph34r:

Ja.. Fungerar det? Och är det skönt, isåfall varför? ^_^

Måste ju vara jobbigt om man inte kan röra armen, måste jag påstå.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tror du det? Tar det som en komplimang. :ph34r:

Pkz: Naawww, vad har hänt? Berätta för oss nu, vi på forumet är dina vänner.

Hehe, tjejen vill ta en paus på 1vecka, och det pallar jag fan inte... ^_^ Hon säger hon glider ifrån sin kompis. Jag har fan inte haft en riktig kompis på 5 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, tjejen vill ta en paus på 1vecka, och det pallar jag fan inte... :ph34r: Hon säger hon glider ifrån sin kompis. Jag har fan inte haft en riktig kompis på 5 år.

Varför pausa för att träffa kompis? det kan hon väl göra även om ni inte tar paus? man måste ju inte leka dygnet runt för att man är tillsammans

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, tjejen vill ta en paus på 1vecka, och det pallar jag fan inte... ^_^ Hon säger hon glider ifrån sin kompis. Jag har fan inte haft en riktig kompis på 5 år.

Men säg att du vill vara med och stötta henne o.s.v. då om hon tycker att det är jobbigt att hon gör det, och om hon absolut inte vill göra det..

Och du borde försöka bli kompis med din tjejs kompisar med, eftersom dom är en del av hennes liv, och du är en stor del av hennes liv så kan du ju lära känna dom tycker jag. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...