Funnylin Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Kan du förklara lite bättre? http://en.wikipedia.org/wiki/Cleveland_Steamer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Perlan är ganska pinsam. Brudda', you ain't kiddin'... Min elaka engelska slår till igen. Broder, du skämtar inte. Det lät ju inte bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Haha.. Det där låter lite granna som en (as ball) tjej i min klass. Hon går runt o snackar massa skiiit As snabbt (hon snackar typ 2-3 gånger snabbare än en vanlig människa i genomsnittet). Sedan när killarna i klassen min säger till na att sluta så blir hon As arg Så vi typ. aha, förlåt så mycke... Sedan så börjar hon sparka oss o ge oss massa "biaaatch-slams" o massa sånt Fast när vi (de klena killarna i klassen) säger "Sluta, annars så slår jag dig" (haha) så bara svarar hon typ: - "Slå mig dååå!" Sedan när hon ligger där på marken efter ett slag så springer hon iväg o kallar på rektorn... Själv så har jag bara tagit emot stryk Umm.... Låter som ett typiskt fall av låg IQ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Bara jag som tycker det är så in i helvette mycket skönare att bli avrunkad av en brud än när man gör det själv, det är en helt annan känsla liksom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Bara jag som tycker det är så in i helvette mycket skönare att bli avrunkad av en brud än när man gör det själv, det är en helt annan känsla liksom. Tjejer gör för det mesta inte som man gör själv, så kommer man inte. Så tror dom det är deras fel osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Tjejer gör för det mesta inte som man gör själv, så kommer man inte. Så tror dom det är deras fel osv. Va? Vad tror dom är deras fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Bara jag som tycker det är så in i helvette mycket skönare att bli avrunkad av en brud än när man gör det själv, det är en helt annan känsla liksom. Det vet du av egen erfarenhet, visst? Man kan ge sig själv "främlingen". Man sätter sig på handen i nån timme tills den är avdomnad .. sen runkar man Berättade det för min kompis. Han satt på sin hand i två timmar. Sen kunde han inte röra armen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Det vet du av egen erfarenhet, visst? Man kan ge sig själv "främlingen". Man sätter sig på handen i nån timme tills den är avdomnad .. sen runkar man Berättade det för min kompis. Han satt på sin hand i två timmar. Sen kunde han inte röra armen. Ja.. Fungerar det? Och är det skönt, isåfall varför? Måste ju vara jobbigt om man inte kan röra armen, måste jag påstå. Redigerad 30 september, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ja.. Fungerar det? Och är det skönt, isåfall varför? Du känner inte att det är du själv som runkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vaknade en gång på natten med avdomnad arm (var allmänt avslappnad) och skulle testa det. När jag lyfte på armen fick jag kramp i den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 .pKz är allas Sexguru.. Håll ut min grabb. Du klarar det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Du känner inte att det är du själv som runkar Äh, då måste man vara jävligt desperat för att måsta fejka att vara en annan person. Men jag tycker att min egna höger är stark och stadigt, den duger bra den med.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Äh, då måste man vara jävligt desperat för att måsta fejka att vara en annan person. Men jag tycker att min egna höger är stark och stadigt, den duger bra den med.. HOWHOW, är du desperat så ta en termos och häll i kokta makaroner .. sen in och ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 .pKz är allas Sexguru.. Håll ut min grabb. Du klarar det! Klart jag är. En ledsen Sexguru nu, P-C vet varför. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 HOWHOW, är du desperat så ta en termos och häll i kokta makaroner .. sen in och ut Varför tror du det? Tar det som en komplimang. Pkz: Naawww, vad har hänt? Berätta för oss nu, vi på forumet är dina vänner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Varför tror du det? Tar det som en komplimang. Pkz: Naawww, vad har hänt? Berätta för oss nu, vi på forumet är dina vänner. Hehe, tjejen vill ta en paus på 1vecka, och det pallar jag fan inte... Hon säger hon glider ifrån sin kompis. Jag har fan inte haft en riktig kompis på 5 år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Hehe, tjejen vill ta en paus på 1vecka, och det pallar jag fan inte... Hon säger hon glider ifrån sin kompis. Jag har fan inte haft en riktig kompis på 5 år. Varför pausa för att träffa kompis? det kan hon väl göra även om ni inte tar paus? man måste ju inte leka dygnet runt för att man är tillsammans Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Varför pausa för att träffa kompis? det kan hon väl göra även om ni inte tar paus? man måste ju inte leka dygnet runt för att man är tillsammans Det är just det vi gör. Därför att vi älskar varandra så mycket. Hehe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Hehe, tjejen vill ta en paus på 1vecka, och det pallar jag fan inte... Hon säger hon glider ifrån sin kompis. Jag har fan inte haft en riktig kompis på 5 år. Men säg att du vill vara med och stötta henne o.s.v. då om hon tycker att det är jobbigt att hon gör det, och om hon absolut inte vill göra det.. Och du borde försöka bli kompis med din tjejs kompisar med, eftersom dom är en del av hennes liv, och du är en stor del av hennes liv så kan du ju lära känna dom tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Det är just det vi gör. Därför att vi älskar varandra så mycket. Hehe. Jo jag fattar det... men varför pausa? det är väl bara bestämma att ni bara träffas hälften så mkt som ni gör nu... och ni kan ju ändå sova hos varandra i veckorna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts