Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gick du runt med din hotmailadress tryckt på tröjan då, eller? :ph34r:

Haha.. nej, jag är nog ganska känd på lunar... (666 i status poäng ^_^ ) så de hittade mig där typ.. ;)

EDIT: Pkz... Finns det något sätt att göra så att det tar mindre tid tills utlöstningen kommer när man organerar ? (det kommer ut så snabbt.. :) )

Redigerad av Perlan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha.. nej, jag är nog ganska känd på lunar... (666 i status poäng  :ph34r: ) så de hittade mig där typ..  :)

EDIT: Pkz... Finns det något sätt att göra så att det tar mindre tid tills utlöstningen kommer när man organerar ? (det kommer ut så snabbt..  ^_^ )

Rosa tjöjja, updaterar statusen på lunar. Visar muskler på ett gtaforum. Grattis, du är påväg och bli gay!

Omg.. är du seriös, annars finns typ rfsu.com. ^^

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha.. nej, jag är nog ganska känd på lunar... (666 i status poäng :ph34r: ) så de hittade mig där typ.. :)

EDIT: Pkz... Finns det något sätt att göra så att det tar mindre tid tills utlöstningen kommer när man organerar ? (det kommer ut så snabbt.. ^_^ )

Mindre tid? Du måste mena mera tid?

Det heter onanera inte organera.

Det är bara att sluta innan du kommer så börjar du sen igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mindre tid? Du måste mena mera tid?

Det heter onanera inte organera.

Oj.. ;) menade mera tid... och Oanera.. ^_^

Runka ofta. Så du inte kommer då han tar av sig tröjan.
Så om jag runkar oftare så tar det mer tid tills utlöstningen kommer ? :)

EDIT:

Förresten. Kommer du för snabbt när du runkar, så vill jag inte veta vad som händer när du kommer till gyllene ögonblicket, med dina 20 tjejer.  :ph34r: !

Vad menar du ?

Redigerad av Perlan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...