pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Har aldrig haft sex, men jag hoppas det är lika skönnt som alla säger. Klart det är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Gick du runt med din hotmailadress tryckt på tröjan då, eller? Haha.. nej, jag är nog ganska känd på lunar... (666 i status poäng ) så de hittade mig där typ.. EDIT: Pkz... Finns det något sätt att göra så att det tar mindre tid tills utlöstningen kommer när man organerar ? (det kommer ut så snabbt.. ) Redigerad 30 september, 2005 av Perlan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Klart det är. Jag hoppas det. Har höga förväntningar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Haha.. nej, jag är nog ganska känd på lunar... (666 i status poäng ) så de hittade mig där typ.. EDIT: Pkz... Finns det något sätt att göra så att det tar mindre tid tills utlöstningen kommer när man organerar ? (det kommer ut så snabbt.. ) Rosa tjöjja, updaterar statusen på lunar. Visar muskler på ett gtaforum. Grattis, du är påväg och bli gay! Omg.. är du seriös, annars finns typ rfsu.com. ^^ Redigerad 30 september, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Rosa tjöjja, updaterar statusen på lunar. Visar muskler på ett gtaforum. Grattis, du är påväg och bli gay! Du kan ju testa att ta det lite lugnt, och låta tjejen komma typ 4-5 gånger innan du kommer? Håll emot FFS! Haha.... okej.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Haha.. nej, jag är nog ganska känd på lunar... (666 i status poäng ) så de hittade mig där typ.. EDIT: Pkz... Finns det något sätt att göra så att det tar mindre tid tills utlöstningen kommer när man organerar ? (det kommer ut så snabbt.. ) Mindre tid? Du måste mena mera tid? Det heter onanera inte organera. Det är bara att sluta innan du kommer så börjar du sen igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 EDIT: Pkz... Finns det något sätt att göra så att det tar mindre tid tills utlöstningen kommer när man organerar ? (det kommer ut så snabbt.. ) Runka ofta. Så du inte kommer då han tar av sig tröjan. American Pie, någon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Han? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Förresten. Kommer du för snabbt när du runkar, så vill jag inte veta vad som händer när du kommer till gyllene ögonblicket, med dina 20 tjejer. ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Mindre tid? Du måste mena mera tid? Det heter onanera inte organera. Oj.. menade mera tid... och Oanera.. Runka ofta. Så du inte kommer då han tar av sig tröjan.Så om jag runkar oftare så tar det mer tid tills utlöstningen kommer ? EDIT: Förresten. Kommer du för snabbt när du runkar, så vill jag inte veta vad som händer när du kommer till gyllene ögonblicket, med dina 20 tjejer. ! Vad menar du ? Redigerad 30 september, 2005 av Perlan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Har aldrig haft sex, men jag hoppas det är lika skönnt som alla säger. Nästan lika skönt att bajsa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Så om jag runkar oftare så tar det mer tid tills utlöstningen kommer ? Du "vänjer" dig vid det .. Ungefär som när du ska springa långt. Om du tröttnar fort så springer du en gång om dan .. sen vänjer du dig vid sträckan och orkar hela vägen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Nästan lika skönt att bajsa Vilken typ av bajsning? Nej, men jag förstår hur du menar. Eller pissa på morgonen kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vilken typ av bajsning? Cleveland Steamer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 EDIT: Vad menar du ? För tidig utlösning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 För tidig utlösning? Haha.. Jag är nog lite trött Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Haha.. Jag är nog lite trött Gå & sov då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Perlan är ganska pinsam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Perlan är ganska pinsam. Inget bajs, Beck. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Cleveland Steamer. Kan du förklara lite bättre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts