Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Abort piller?

hmm jag har förmig att dom typ rotade runt i tjejjen lite men det kanshe har ändrats lite :ph34r: (e inte så insatt i sånt :ph34r: )

AAAA!! varför ska sex o skapa barna vara samma sak??!! göra barn e ju blommor o solsken tills man lärsej att storken inte existerar i skolan :)

Akta Barn&Fritidskillsen nu då.

Upp till 9:e veckan kan man använda abortpiller som får moderkakan & skrumpna ihop.

Upp till 12:e veckan får man vacuumaspiration. (man suger ut 'barnet.)

från 13:e veckan & uppåt får man värkframkallande medel, och fostrets stöts ut och sen skrapar man ut moderkakan.

Senare så blir det kejsarsnitt. ;)

Been there, done that. Hände samma sak för oss. Men vi lyckades med dagen efter piller. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips, bättre att göra det med den rätta från början än att bara knulla runt som många fjortisar gör.

AMEN DAH!! jah få väll göra va ja vill?+1

:)

Det var därför jag fegade ur. ;) Det ska göras på rätt plats och med rätt person.

Förtjänar jag inte en klapp på huvudet nu? ^_^

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AMEN DAH!! jah få väll göra va ja vill?+1

:)

Det var därför jag fegade ur. ^_^ Det ska göras på rätt plats och med rätt person.

Förtjänar jag inte en klapp på huvudet nu? :ph34r:

Jorå, det är rätt inställning.. Man ska knulla, ööhh man ska INTE knulla runt som sagt ;)

*Klappar P-C hårt på huvudet*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jorå, det är rätt inställning.. Man ska knulla, ööhh man ska INTE knulla runt som sagt  :)

*Klappar P-C hårt på huvudet*

Man är väl pimp. ;)

åsikt: första gången måste inte vara något fantastiskt. Är nog grovt överskattat imo.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man är väl pimp. ;)

åsikt: första gången måste inte vara något fantastiskt. Är nog grovt överskattat imo.

Kan säga dig, att första gången med kondom var inge vidare. Fingrarna luktade.. gammal vanilj, och man vågade knappt ta i. Sen utan.. Woo.. Trycka trycka trycka.. trycka på som fan bara. Haha. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man är väl pimp. :)

Jag kan berätta att jag är jävligt kräsen vad det gäller tjejer.

Jag ska ha den perfekta som är exakt som jag vill ha den, kanske någon brist men det är ju mänskligt..

Så har det alltid varit med mig, men tiderna kan ju förändras. Tycker dock att du ska använda kondom vid första knullet P-C ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå? Var du nära? Hur? När? Berätta?

Kan låta lite fånigt men det var ett "spel" jag och en tjej "spelade". Man skulle kåta upp varandra (fast inte gå över gränsen) med smekningar och kyssar osv. Hon gick lite långt och tog tag i "den" då fegade man ur.. :)

Don't judge me, I'm weak!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan låta lite fånigt men det var ett "spel" jag och en tjej "spelade". Man skulle kåta upp varandra (fast inte gå över gränsen) med smekningar och kyssar osv. Hon gick lite långt och tog tag i "den" då fegade man ur.. :)

Don't judge me, I'm weak!

Hr fan fick du henne till att vara med i det "spelet" ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...