Toki Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Låter mer autentiskt iaf =) Det här är lite samma grej. När tycker ni att man är otrogen? När man har det ihop med två/eller fler tjejer samtidigt? Redigerad 29 september, 2005 av Toki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 När tycker ni att man är otrogen? När man blir upptäckt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jo men rent tekniskt? En kyss? Strul? Sex? Det är en rätt svår fråga... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Jo men rent tekniskt? En kyss? Strul? Sex? Det är en rätt svår fråga... Om jag skulle se min tjej(vilket tyvärr jag inte har nån för tillfället, men bara glad för det) göra nån av de grejerna med en annan kille skulle jag göra slut direkt. Utan pardon. Redigerad 29 september, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Skulle jag se min tjej hångla med någon annan, skulle jag döda jäveln hon hånglade med. Sen ta hem henne. Hänga upp henne i taket. Slå av henne benen så blodet rinner ner snabbare. Sen skulle jag begrava henne under toan. Ärligt så skulle jag gjort slut diRR. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Hurdant ska vi bete oss då? "Idag knullade jag en tjej ashårt. Hon skrek värra mycke "? Man KAN snacka om sex seriöst om du inte förstått det än. Istället för "Peta ut ögonen och stoppa snoppen i ögonhålorna.. mmm.." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Skulle jag se min tjej hångla med någon annan, skulle jag döda jäveln hon hånglade med. Sen ta hem henne. Hänga upp henne i taket. Slå av henne benen så blodet rinner ner snabbare. Sen skulle jag begrava henne under toan. Ärligt så skulle jag gjort slut diRR. Och du blev förbannade på dom där våldtäktsmännen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Är denna tråd framme igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Och du blev förbannade på dom där våldtäktsmännen... Nu var mitt på skoj, skulle aldrig kunna göra illa en tjej. Ingen man skulle kunna göra illa en tjej. Skulle min tjej vara otrogen, så skulle jag gömma mig i mitt mörka rum, spela CS & dricka dricka jämt. Skulle inte palla bli singel igen. Egentligen skulle jag inte ens bli tillsammans med Johanna, men så blev det. & det är jag glad för. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Säger inte att det är rätt att slå en tjej. (Inte rätt att slå någon) Men nått som jag kan störa mig på är all denna förståelse som finns för tjejer. Anta att en kille gjort något dumt tex varit otrogen och tjejen ger killen en ruggande örfil så är det helt ok. för "killen är ju ett svin". Men skulle en kille göra likadant då är det nått fruktansvär som har inträffat och killen blir stämplad som kvinno misshandlare. Helt socialt accepterat att tjejer slår killar men inte tvärt om. Finns många exempel. Tex. Nokia reklamen där det är en brud i en svart kläning som går genom ett vitt rum, ett rött mm. Kommer fram till en kille och ger han en jävel. Sen kommer en bild på telefonen och texten Nokia. Vänd på det. Om det var en kille som gick genom en massa rum för att nita bruden så hade det blivigt ett j*vla liv och en massa polisanmälningar mot Nokia för kvinno kränkning. Finns/fanns en schampo reklam där bruden gjorde likadant. (det var en reklam med tjejen från en rymdfilm där människor kämpade mot en planet med insekter) Ska vi nu kämpa mot ett jämnställd samhälle så ska inte sådana reklamfilmer heller få sändas. Man ska inte uppmuntra att slåss, varken en kille eller en tjej... Redigerad 30 september, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vårt samhälle är löjligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vårt samhälle är löjligt. Vårat samhälle suger. Helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Läste lite i City idag att när en kille "bångar" många tjejer är man "pimp" eller "player". När en tjej bångar många killar är man "hora" eller "slampa". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Läste lite i City idag att när en kille "bångar" många tjejer är man "pimp" eller "player". När en tjej bångar många killar är man "hora" eller "slampa". ...Vilket oxå är en skröna... Hade inte blivit mer imponerad om en kille skryter med det (om det nu är nått att skryta med) än om en tjej gjorde det. Tror det är nått som yngre håller på med och ser det som en triumf att haft många tjejer. Minst lika "slampigt" av en kille att vara med 5 tjejer på en vecka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Heldre 1 kille 100ggr Än 100 killar 1gg.. Så ser jag det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Damn nu hände det igen min kondom sprack o jag la en jätte sats o hon har väntat med o ta dagenefter piller förens efter 2 dagar men när går gränsen att dom inte värker längre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Helt socialt accepterat att tjejer slår killar men inte tvärt om. Finns många exempel. Tex. Nokia reklamen där det är en brud i en svart kläning som går genom ett vitt rum, ett rött mm. Kommer fram till en kille och ger han en jävel. Sen kommer en bild på telefonen och texten Nokia. Vänd på det. Om det var en kille som gick genom en massa rum för att nita bruden så hade det blivigt ett j*vla liv och en massa polisanmälningar mot Nokia för kvinno kränkning. Haha.. Det där låter lite granna som en (as ball) tjej i min klass. Hon går runt o snackar massa skiiit As snabbt (hon snackar typ 2-3 gånger snabbare än en vanlig människa i genomsnittet). Sedan när killarna i klassen min säger till na att sluta så blir hon As arg Så vi typ. aha, förlåt så mycke... Sedan så börjar hon sparka oss o ge oss massa "biaaatch-slams" o massa sånt Fast när vi (de klena killarna i klassen) säger "Sluta, annars så slår jag dig" (haha) så bara svarar hon typ: - "Slå mig dååå!" Sedan när hon ligger där på marken efter ett slag så springer hon iväg o kallar på rektorn... Själv så har jag bara tagit emot stryk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Damn nu hände det igen min kondom sprack o jag la en jätte sats o hon har väntat med o ta dagenefter piller förens efter 2 dagar men när går gränsen att dom inte värker längre? Vet ej, men abortpiller finns ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vet ej, men abortpiller finns ju Abort piller? hmm jag har förmig att dom typ rotade runt i tjejjen lite men det kanshe har ändrats lite (e inte så insatt i sånt ) AAAA!! varför ska sex o skapa barna vara samma sak??!! göra barn e ju blommor o solsken tills man lärsej att storken inte existerar i skolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Haha.. Det där låter lite granna som en (as ball) tjej i min klass. Hon går runt o snackar massa skiiit As snabbt (hon snackar typ 2-3 gånger snabbare än en vanlig människa i genomsnittet). Sedan när killarna i klassen min säger till na att sluta så blir hon As arg Så vi typ. aha, förlåt så mycke... Sedan så börjar hon sparka oss o ge oss massa "biaaatch-slams" o massa sånt Fast när vi (de klena killarna i klassen) säger "Sluta, annars så slår jag dig" (haha) så bara svarar hon typ: - "Slå mig dååå!" Sedan när hon ligger där på marken efter ett slag så springer hon iväg o kallar på rektorn... Själv så har jag bara tagit emot stryk Du va 12 år va? de märks Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts