Maxz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men Lindsay Lohan är inte så pjåkig heller! http://house-o-celebs.com/gallery/llohan Det har du alldeles rätt i! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmm... nja.. svårt. Så länge det inte är något extremt "fult" med tjejen så spelar utseendet ingen roll. Jag går inte och stirrar på ögon/bröst/whatever. Vill ha en smart tjej som är trevlig, kul etc. Har inte haft tjej på ett tag nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Humm vad snackar ni om nu.. Jag är hemma och ingen annan stans.. Drömma går ju.. Ni sitter och dräglar framför massa artister.. Har ni inget vanligt ni tänder på i allmänhet hos tjejer.. tex Ögon, Häck Personlighet mm.? Nåt är det väl som gör att ni faller för en tjej.? Min kärlek i verkliga livet går faktiskt bra. En jättesöt och rolig tjej som är kär i mig Hoppas det blir nått snart. Edit : Angående det Sofie skrev om vad man tänder på så kan jag falla för endel tjejers ögon. Redigerad 23 maj, 2005 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag tycker att Kris Marshall är skitsexig, fastän han inte är regelrätt snygg. Han har karisma. http://gfx.filmweb.pl/p/54057/po.65262.jpg Och Sofie, jag lipade inte, jag klagade. En helt annan grej... Äh same shit diffrent name Har du kille.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men Lindsay Lohan är inte så pjåkig heller! http://house-o-celebs.com/gallery/llohan Ja verkligen, vacker som få. http://www.m90.org/view_image.php?image_id=5387 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Har inte fakkat än Ska behålla min oskulld tills imorgon Nej.. Ärligt.... Typ tills jag hittar en tjej som jag vill leva resten av livet med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Har inte fakkat än Ska behålla min oskulld tills imorgon Nej.. Ärligt.... Typ tills jag hittar en tjej som jag vill leva resten av livet med Så om det dröjer tills du är 37 år, ska du vänta tills dess!?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Så om det dröjer tills du är 37 år, ska du vänta tills dess!?!? Nej då går han till närmsta pensionärshem. Dom skulle inte tacka nej. Torra tanter.. Usch nu måste jag spy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Så om det dröjer tills du är 37 år, ska du vänta tills dess!?!? Haha... Nej,... Jag kommer nog hitta en tidigare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Nej då går han till närmsta pensionärshem. Dom skulle inte tacka nej. Torra tanter.. Usch nu måste jag spy. Usch och fy jag vill spy på invånarna i en liten djungelby Haha... Nej,... Jag kommer nog hitta en tidigare men fortfarande, VARFÖR? snittåldern för när folk blir av med oskulden är typ 15,4 år jag tror inte de är så många som har tänkt sig att spendera resten av sitt liv med denna personen de gör det med men asså, seriöst, igen VARFÖR?! Redigerad 23 maj, 2005 av berit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Om jag ska gilla en tjej ska hon vara schysst , förstående , hjälpsam och man ska kunna snacka om allt:p Sen ska man kolla dom i ögonen så det känns som världen stannar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 snittåldern för när folk blir av med oskulden är typ 15,4 år Har du bevis för det där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Oskuld är inget man gör sig av med bara för att få det gjort. Tycker du gör helt rätt Perlan! Stressa inte! För övrigt, kul initiativ till denna tråd! *saknar min fd. filckvän :'( * Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 men fortfarande, VARFÖR? snittåldern för när folk blir av med oskulden är typ 15,4 år jag tror inte de är så många som har tänkt sig att spendera resten av sitt liv med denna personen de gör det med men asså, seriöst, igen VARFÖR?! Asså... Bara för att du hade sex när du var 2 år ? Asså... Haru problem med att jag Inte tänker ha sex först jag hittar en drömtjej ? Vem vet ? Tänk så hittar jag henne om ett år ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Skulle vilja se hur min gamla tjej ser ut idag och om jag hade haft en chans att "leka" med henne om typ 2-3 år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Asså... Bara för att du hade sex när du var 2 år ? Asså... Haru problem med att jag Inte tänker ha sex först jag hittar en drömtjej ? Vem vet ? Tänk så hittar jag henne om ett år ? Tycker du gör rätt skit i vad andra säger.. Det ska kännas bra för dig med Hoppas du hittar henne... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Tycker du gör rätt skit i vad andra säger.. Det ska kännas bra för dig med Hoppas du hittar henne... Lungt btw... 900 INLÄGG! Redigerad 24 maj, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Lungt Har precis samma ide som du Perlan. Kudos to the man with balls enough to say no when a ladie wants to hump them. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har inte fakkat än Ska behålla min oskulld tills imorgon Nej.. Ärligt.... Typ tills jag hittar en tjej som jag vill leva resten av livet med LoL! Vem har inte tänkt så? Dude, du kommer ha sex med nån du inte kommer leva resten av ditt liv med. Så .. Get over it.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tänk så hittar jag henne om ett år ? Då får du ändå inte ha sex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts