Bullet Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vart ska han annars få chansen att berätta om hans lilla äventyr? Dagens lol? I den officiellapungklämmartråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Förresten, vad har ditt inlägg med Sex och Sånt att göra...? Did you sleep with the nurse? Mardrömmar om skolsköterskan!! Gör så att jag alltid är rädd när jag har sex att jag ska bonka i pungkulorna så det gör ont!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Mardrömmar om skolsköterskan!! Gör så att jag alltid är rädd när jag har sex att jag ska bonka i pungkulorna så det gör ont!! LoL! Då ska du få ha riktigt råknull om du ska daska i taskebölerna så du får ont. Alt. klämma dom mellan ditt lår och tjejen. Bollarna tål fan skitmycket stryk. Men ont gör det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 LoL! Då ska du få ha riktigt råknull om du ska daska i taskebölerna så du får ont. Alt. klämma dom mellan ditt lår och tjejen. Bollarna tål fan skitmycket stryk. Men ont gör det. Hahahaha Vet inte varför jag skrattade, så roligt var det inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Inte hänt mig eran kanske va pervers.. men eftersom hon va sjuksyster kunde hon utnjyttja de borde man inte typ få stånd då? va pinsamt Om man får stånd av att en gammal äcklig kärring tar en på Kuken så har man nog problem, och Sex är det mest fantastiska som finns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Sex, eye? Var går gränsen då det räknas som sex? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Sex, eye? Var går gränsen då det räknas som sex? När man stoppat in kuken i fittan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 När man stoppat in kuken i fittan... Så oralsex, analsex etc är inte sex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Om man får stånd av att en gammal äcklig kärring tar en på Kuken så har man nog problem, och Sex är det mest fantastiska som finns. Bra att quota en fyra månader gammal post. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Sex, eye? Var går gränsen då det räknas som sex? Kropps kontakt e någon slags sex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Så oralsex, analsex etc är inte sex Tänkte inte.. okej.. när kuken kommit in i något av hålen på tjejen.. (inte öronen ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Tänkte inte.. okej.. när kuken kommit in i något av hålen på tjejen.. (inte öronen ) Om man pillar ut ögonen då? Gills det som sex? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 "I will gouge out your eyeballs and skull-fuck you!" - Gunnery Sergeant Hartman, Full Metal Jacket. Sug på den, ni. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Om man pillar ut ögonen då? Gills det som sex? Nja det dras mer som något taget ur Faces of Death filmerna... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Om man pillar ut ögonen då? Gills det som sex? Alltid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 "I will gouge out your eyeballs and skull-fuck you!" - Gunnery Sergeant Hartman, Full Metal Jacket. Sug på den, ni. Svinbra film! Älskar Full Metal Jacket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Värsta dagisfasoner här nästan? Det var väl sådär fnittrig man blev när man pratade om sex när man gick i 6:an typ. Redigerad 29 september, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Värsta dagisfasoner här nästan? Det var väl sådär fnittrig man blev när man pratade om sex när man gick i 6:an typ. Hurdant ska vi bete oss då? "Idag knullade jag en tjej ashårt. Hon skrek värra mycke "? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Hurdant ska vi bete oss då? "Idag knullade jag en tjej ashårt. Hon skrek värra mycke "? Låter mer autentiskt iaf =) Det här är lite samma grej. När tycker ni att man är otrogen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Låter mer autentiskt iaf =) Det här är lite samma grej. När tycker ni att man är otrogen? När man börjar stöta på andra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts