hyperberit Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Vad tycker ni om för tjejer? Asså tycker ni om tjejer som är smala, skitsmala, mulliga osv.. Tjejer som är roliga, snälla och omtänksamma orka ens tänka på utseendet en fin flicka är en söt flicka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Tjejer som är roliga, snälla och omtänksamma orka ens tänka på utseendet en fin flicka är en söt flicka Hon blir söt för att någon tycker om henne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Okej alla, Johanna är inte min tjej. Jag sitter och ljuger på ett forum för folk som är 13-14, so, there you go. Eller inte. @P-C: Jao, det var skämmigt. Fast hon brydde sig inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hon blir söt för att någon tycker om henne Så rätt så rätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Haha! Grattis! Vi här på gtasajten har lyckats få denna topic att komma 3 sidor efter! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Haha! Grattis! Vi här på gtasajten har lyckats få denna topic att komma 3 sidor efter! Öhm, ookej!? Det var bra att du uppmärksammade det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Öhm, ookej!? Det var bra att du uppmärksammade det... Ja! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 När jag gick i ettan så klämde skolsköterskan på våra kulor för att känna om de "satt rätt". Det var jävligt äckligt kan man säga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 När jag gick i ettan så klämde skolsköterskan på våra kulor för att känna om de "satt rätt". Det var jävligt äckligt kan man säga KLÄMDE?? Känna är en annan sak, men klämma!!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vilken skådespelare/skådespelerska skulle du vilja ha sex med.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vilken skådespelare/skådespelerska skulle du vilja ha sex med.? Angelina Jolie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vilken skådespelare/skådespelerska skulle du vilja ha sex med.? Eliza Dushku Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 När jag gick i ettan så klämde skolsköterskan på våra kulor för att känna om de "satt rätt". Det var jävligt äckligt kan man säga Samma här, fast jag vägrade och slapp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Lindsay Lohan..? Estella Warren kanske.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Lindsey Lohan kanske! Redigerad 4 augusti, 2005 av Alpha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vilken skådespelare/skådespelerska skulle du vilja ha sex med.? Du och dina frågor... tröttnar du aldrig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Du och dina frågor... tröttnar du aldrig? Det har jag också tänkt på . Men sålänge hon är nöjd är killarna på detta forum nöjda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 När jag gick i ettan så klämde skolsköterskan på våra kulor för att känna om de "satt rätt". Det var jävligt äckligt kan man säga Förresten, vad har ditt inlägg med Sex och Sånt att göra...? Did you sleep with the nurse? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Did you sleep with the nurse? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Förresten, vad har ditt inlägg med Sex och Sånt att göra...? Did you sleep with the nurse? Vart ska han annars få chansen att berätta om hans lilla äventyr? Dagens lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts