Foo Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Kul att se att vissa svingar åt det hållet här på forumet.. "Alpha, Kön:Kille/Man" Joo men detta var ett skämt, för alla som inte föstod det! och det där med "DU", menade jag inte just "Alpha"!, bara för att jag Quotade honnom... Jag menade vem som helst på forumet dock endat söta tjejer Redigerad 26 juli, 2005 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Joo men detta var ett skämt, för alla som inte föstod det! och det där med "DU", menade jag inte just "Alpha"!, bara för att jag Quotade honnom... Jag menade vem som helst på forumet dock endat söta tjejer Haha tänkte väl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Joo men detta var ett skämt, för alla som inte föstod det! och det där med "DU", menade jag inte just "Alpha"!, bara för att jag Quotade honnom... Jag menade vem som helst på forumet dock endat söta tjejer Jo det antog jag också.. men jag ville vara rolig :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Konstiga saker/plaster då ni tänker på sex.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Konstiga saker/plaster då ni tänker på sex.? Jag tänker på dig, du är väl en sak? Driver bara, jag tänker på hur jävla skönt det här är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Konstiga saker/plaster då ni tänker på sex.? Men gah. Vad får du ut av detta? Edit: ungdomsmottagningen.se Redigerad 26 juli, 2005 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Skolan Faktiskt... Speciellt under prov Kanske får mig att missa någon poäng på prov, men det går bra ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Konstiga saker/plaster då ni tänker på sex.? I snitt tänker män på sex var sjunde sekund, så det blir en del konsiga ställen. Ähum....på bussen :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 På stranden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Konstiga saker/plaster då ni tänker på sex.? Plexiglas är rätt fint. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Plexiglas är rätt fint. Haha. Hårdplast annars Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Glöm det!! Redigerad 26 juli, 2005 av Alpha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 ..jag tänker inte lika mycket på sex nu mer. börjar väl bli gammal. ^^ eller så äre för att det var så längesen sist. börjar kanske glömma det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ska jag svara? Överallt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Men gah. Vad får du ut av detta? Edit: ungdomsmottagningen.se Ja du ingenting.. Måste man få ut nåt.? Bara kul att veta lite udda platser och saker.. Men med ställningar om någon har gjort nåt jag inte gjort så kan man ju testa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag vet att detta togs upp för några sidor sen, men jag hittade en bild på pkz och hans tjej. : http://img33.imageshack.us/img33/6768/pkz5gx.jpg Jaja, nu, back ot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 http://img33.imageshack.us/img33/6768/pkz5gx.jpg Naaaw Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag försökte göra det lättare att se. Men det var svårt kan jag säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag vet att detta togs upp för några sidor sen, men jag hittade en bild på pkz och hans tjej. : http://img33.imageshack.us/img33/6768/pkz5gx.jpg Jaja, nu, back ot. Nu kom den bilden jag menade upp. Väldigt bra kamera . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag vet att detta togs upp för några sidor sen, men jag hittade en bild på pkz och hans tjej. : http://img33.imageshack.us/img33/6768/pkz5gx.jpg Jaja, nu, back ot. Nää vad sött :"> är det bara jag eller ser pkz ut som han som spelar Sirius Black i Harry Potter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts