Sikorka Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 ! pKZ HAR lagt upp en bild på honom själv och hans brud... En gång i V-snack tror jag och en i Bild på dig själv-topicen. Kan inte du leta upp dom då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kan inte du leta upp dom då? Nej, det har jag inte lust med. Men pKz kanske kan lägga up den bilden igen om ni tror han sitter och hittar på... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Nej, det har jag inte lust med. Men pKz kanske kan lägga up den bilden igen om ni tror han sitter och hittar på... Det behövs inte! Vi låter pkz och hans brud vara och forsätter med ontopic.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 På tal om pkz och hans tjej. hans tjej satte sig vid sin dator och jag trodde det var han så jag skrev (i X-fire) "hej skrytarN^" "TJA" "bespara mig sexnovellerna" "vad menar du?" "du vet vad jag snackar om, snuskiz" fan va sur han blev ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 På tal om pkz och hans tjej. hans tjej satte sig vid sin dator och jag trodde det var han så jag skrev (i X-fire) "hej skrytarN^" "TJA" "bespara mig sexnovellerna" "vad menar du?" "du vet vad jag snackar om, snuskiz" fan va sur han blev ^^ Haha . Pinsamt för honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 På tal om pkz och hans tjej. hans tjej satte sig vid sin dator och jag trodde det var han så jag skrev (i X-fire) "hej skrytarN^" "TJA" "bespara mig sexnovellerna" "vad menar du?" "du vet vad jag snackar om, snuskiz" fan va sur han blev ^^ P-C - Da tool for breaking up! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 ..pKz - posta en bild på dig med tjejen. eller en bild på henne med något som bevisar att det är din flickvän. ännu hellre något som bevisar att ni har sex. det börjar kännas lite 'mycket snack - lite verkstad' nu.. bevis, tack. ^^ http://duochjag.istheshit.net/ pKz och hans tjej! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 http://duochjag.istheshit.net/ pKz och hans tjej! Jaha så du har sparat hans bilder, jojomen . Fast det var inte den bilden jag menade, då var båda med på samma kort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jaha så du har sparat hans bilder, jojomen . Fast det var inte den bilden jag menade, då var båda med på samma kort. .pKz har skickat in bilden själv till istheshit...pucko ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 .pKz har skickat in bilden själv till istheshit...pucko ... Fan vad lågt att säga pucko, jaaaaa, jaaaa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Fan vad lågt att säga pucko, jaaaaa, jaaaa Det är aldrig lågt att uttala sig om en riktigt god dryck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Fan vad lågt att säga pucko, jaaaaa, jaaaa Ja, han kunde gott bara sagt Stockholmare. Mer behöver man inte säga. ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 .pKz har skickat in bilden själv till istheshit...pucko ... Okej... Jag är inte ett pucko, bara lite trött, om ni ursäktar ska jag gå och hämta ett par topps nu. Om någon kallar mig Stockholmare så tar jag det som en komplimang. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Varför skulle han ljuga om att han har flickvä?! Han tjänar ju inget på det?! Jag har flickvän och det är inget ovanligt! (förutom att hon e bara så snyggast av alla töser) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Varför skulle han ljuga om att han har flickvä?! Han tjänar ju inget på det?! Jag har flickvän och det är inget ovanligt! (förutom att hon e bara så snyggast av alla töser) Jag då? efter alla våra nätter tillsammans.. fy fan för dig säger ja bara... sofie, har du slutat skriva här? inte lika kul utan dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Okej... Jag är inte ett pucko, bara lite trött, om ni ursäktar ska jag gå och hämta ett par topps nu. Om någon kallar mig Stockholmare så tar jag det som en komplimang. Jag va också trött Är jag förlåten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag va också trött Är jag förlåten? Jodå, men ontopic nu ! Vilket är snyggast, hotpants eller string? Själv tycker jag hotpants. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Vilket är snyggast, hotpants eller string? Själv tycker jag hotpants. Det beror på vem eller vad, det sitter på... Redigerad 25 juli, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vice: Snyggast vet jag inte, men sexigast är string Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hotpants är snygga på en fin rumpa. Men string är alltid sexigare pga teh skin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts