Tigerr Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 ..pKz - posta en bild på dig med tjejen. eller en bild på henne med något som bevisar att det är din flickvän. ännu hellre något som bevisar att ni har sex. det börjar kännas lite 'mycket snack - lite verkstad' nu.. bevis, tack. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 ännu hellre något som bevisar att ni har sex. Vill du att han lägger upp en filmsom du skall kunna runka till eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 ..pKz - posta en bild på dig med tjejen. eller en bild på henne med något som bevisar att det är din flickvän. ännu hellre något som bevisar att ni har sex. det börjar kännas lite 'mycket snack - lite verkstad' nu.. bevis, tack. ^^ Men ärligt? Lugna ner dig kåta fanskap! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 T-Ryder - absolut inte. bara en enkel webcambild där man ser att det är en tjej som exempelvis håller i ett papper där det står 'jag älskar pKz' eller vad som.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 ..pKz - posta en bild på dig med tjejen. eller en bild på henne med något som bevisar att det är din flickvän. ännu hellre något som bevisar att ni har sex. det börjar kännas lite 'mycket snack - lite verkstad' nu.. bevis, tack. ^^ LOL Asså även ifall han skulle ljuga så skiter man väl i vilket BTW: Varför skulle han ljuga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Tycker string verkar obekvämt... Om man trycker upp kalsongerna gör det ju skitont! Inte för att jag har testat... Inte testat? Bah! Jag har känt hur det känns! När min polare gjorde kalsong ryck förut t.ex! Fy fan vad det är obekvämt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Toki - moget att svära sådär? jag är inget 'kåt fanskap'. jag är bara intresserad av att se om han verkligen har en flickvän. egentligen misstror jag inte honom, men jag har stött på killar innan som fejkar förhållanden. orka bli så upprörd över det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Toki - moget att svära sådär? jag är inget 'kåt fanskap'. jag är bara intresserad av att se om han verkligen har en flickvän. egentligen misstror jag inte honom, men jag har stött på killar innan som fejkar förhållanden. orka bli så upprörd över det? Man brukar inte vara fullt mogen i 13 års ålder,för det första. För det andra,vad exakt menade du med det här; ännu hellre något som bevisar att ni har sex.? Låter lite..småperverst.. Och har ju ju till och med haft en bild på henne i sin signatur förut. Redigerad 24 juli, 2005 av Toki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Skit it Redigerad 24 juli, 2005 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 ..får väl motvilligt inse att det inte kan ses som fel att skriva om sexuella utsvävningar med flick- eller pojkvänner i en tråd som heter 'sex och sånt'. -morr- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 -morr- Grrr! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Grrr! -mjaou?- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 -mjaou?- VOFF!11etetetetetttee111!11 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 VOFF!11etetetetetttee111!11 RAAAO!11eteteetteteeeettttteetette111!1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Okej,nu sluter vi alla fred och slutar morra och mjaoa åt varandra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Toki - kan väl ligga nånting i det. -rrrrr- ..detdär var en spinning. inget morr. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Äre bara jag som tycker att det gått jävlit Offtopic nu eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Äre bara jag som tycker att det gått jävlit Offtopic nu eller? Nej. Nu slutar vi spamma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Nej. Det måste jag inte! Men stör det dig så ska jag försöka låta bli att använda dem så mycket! Hehe ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 ! pKZ HAR lagt upp en bild på honom själv och hans brud... En gång i V-snack tror jag och en i Bild på dig själv-topicen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts