Curly Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Men orka det, tänk om din dator (eller annat föremål som kan börja brinna på natten) börjar brinna i ditt rum och du blir medvetslös av röken och din familj kan inte komma in och rädda dig. De får väl knacka in dörren då? Vi har väl yxor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Men orka det, tänk om din dator (eller annat föremål som kan börja brinna på natten) börjar brinna i ditt rum och du blir medvetslös av röken och din familj kan inte komma in och rädda dig. Jag har inget lås på min dörr.. Så varje gång nån går förbi så stannar man bara upp och lyssnar... Lite småspännande faktiskt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Men orka det, tänk om din dator (eller annat föremål som kan börja brinna på natten) börjar brinna i ditt rum och du blir medvetslös av röken och din familj kan inte komma in och rädda dig. De e bara o sparka in! Eller inte... moderna innerdörrar e ju så mesigt byggda att foten går igenom dörren istället för att sparka in den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 De e bara o sparka in! Eller inte... moderna innerdörrar e ju så mesigt byggda att foten går igenom dörren istället för att sparka in den! Då kan man iofs sträcka in handen och låsta upp. Men on topic! Eller det kanske är nån som tänder på dörrar, isf är det väl ok.*-/ (sista smilyn där var ett totalt misstag, sitter med tangentbordet i knät och råkade trycka upp det mot borden, men den blev söt så den får nog vara kvar) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) De e bara o sparka in! Eller inte... moderna innerdörrar e ju så mesigt byggda att foten går igenom dörren istället för att sparka in den! Hoho! Jag har en überdörr från sjuttiotalet, inget sånt där modernt tjafs som det går hål i. Om man sparkar allt vad man har i min dörr så har man inte mycket till fot kvar Ontopic: Jag har herpes, eller nåt sånt. Edit: Ska väl vara lite seriös och ontopic, det enda jag kommit i närheten av sex är att jag har pullat en tjej när jag var 11. Om jag ville så hade jag kunnat förlorat oskulden vid 11 års ålder, men det hade ju inte hänt så mycket där nere då Redigerad 22 juli, 2005 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Men orka det, tänk om din dator (eller annat föremål som kan börja brinna på natten) börjar brinna i ditt rum och du blir medvetslös av röken och din familj kan inte komma in och rädda dig. Datorn kan inte börja brinna. Om den inte är över 100 grader vill säga, och det är ganska omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Datorn kan inte börja brinna. Om den inte är över 100 grader vill säga, och det är ganska omöjligt. Men jag råkar ha ett läckande stormkök på min dator vilket leder till ganska hög brandrisk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Men jag råkar ha ett läckande stormkök på min dator vilket leder till ganska hög brandrisk. Dumt gjort. Ställ dig i skamvrån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 . skribb - onej. du har avslöjat mig. eller.. neej. jag tänkte inte runka till det. förlåt om jag gjorde dig besviken nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Du spräckte mina drömmar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 *SIGH* Den här tråden var mycket roligare när folk snacka om "Sex, Pokémon, Crice och sånt". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ok var går gränsen? Kan man ha ett sexuellt förhållande med en kusin? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Ok var går gränsen? Kan man ha ett sexuellt förhållande med en kusin? Man kan. Men det är äckligt (no offence ) Redigerad 23 juli, 2005 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ok var går gränsen? Kan man ha ett sexuellt förhållande med en kusin? Det har dom enligt tradition i Indien eller var det var nånstans... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ok var går gränsen? Kan man ha ett sexuellt förhållande med en kusin? .det klassas inte som inavel iaf.. men man är ju trots allt släkt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Man kan. Men det är äckligt (no offence ) Offense nej, jag har inte haft det. Men jag tycker nog inte heller det är äckligt. Men som sagt är det inte inavel och alltså lagligt att tex gifta sig med en kusin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det har dom enligt tradition i Indien eller var det var nånstans... I indien bestämmer ju typ mossan och fassan vem sonen / dottern ska gifta sig med, eller har jag helt fel ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tror ni söker ordet incest och inte inavel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tror ni söker ordet incest och inte inavel. Mm men det ger inte heller inavel att ha sex med en kusin, tror jag..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Mm men det ger inte heller inavel att ha sex med en kusin, tror jag..? Inavel blir det när nära släktingar under lång tid får barn med varandra. Så nej, fast barnet löper större risk att få sjukdomar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts