Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

Men orka det, tänk om din dator (eller annat föremål som kan börja brinna på natten) börjar brinna i ditt rum och du blir medvetslös av röken och din familj kan inte komma in och rädda dig.

De får väl knacka in dörren då? Vi har väl yxor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men orka det, tänk om din dator (eller annat föremål som kan börja brinna på natten) börjar brinna i ditt rum och du blir medvetslös av röken och din familj kan inte komma in och rädda dig.

Jag har inget lås på min dörr.. :lol:

Så varje gång nån går förbi så stannar man bara upp och lyssnar... Lite småspännande faktiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De e bara o sparka in!

Eller inte... moderna innerdörrar e ju så mesigt byggda att foten går igenom dörren istället för att sparka in den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De e bara o sparka in!

Eller inte... moderna innerdörrar e ju så mesigt byggda att foten går igenom dörren istället för att sparka in den!

Då kan man iofs sträcka in handen och låsta upp.

Men on topic! Eller det kanske är nån som tänder på dörrar, isf är det väl ok.*-/

(sista smilyn där var ett totalt misstag, sitter med tangentbordet i knät och råkade trycka upp det mot borden, men den blev söt så den får nog vara kvar)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De e bara o sparka in!

Hoho! Jag har en überdörr från sjuttiotalet, inget sånt där modernt tjafs som det går hål i. Om man sparkar allt vad man har i min dörr så har man inte mycket till fot kvar :lol:

Ontopic: Jag har herpes, eller nåt sånt.

Edit: Ska väl vara lite seriös och ontopic, det enda jag kommit i närheten av sex är att jag har pullat en tjej när jag var 11. Om jag ville så hade jag kunnat förlorat oskulden vid 11 års ålder, men det hade ju inte hänt så mycket där nere då ;P

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Datorn kan inte börja brinna. Om den inte är över 100 grader vill säga, och det är ganska omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...