Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

Asså det var bara ett talesätt det tre Vna Villa volvo vovve ska aldrig skaffa mig en volvo trodde ni fattade lite men nej då kan ju inte begära allt ni är ju killar <_<

Jag menar hur ska du hinna med allt om du tycker ett halvår är en lång tid...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

1. Villa behövs inte, lägenheter funkar för förhållande.(Vilket båda parterna säkert redan har innan.)

2. Bil har säkert. Och vem köper en Volvo?(Haha metalonic)

3. Vovve? Det har nog nån av dom redan. Och man behöver inte en hund för ett förhållande? Vad smart man kan vara.

4. Bilda familj, fixa barn gör man ju fan inte förrän man är 30 ffs, kondom power.

Vad är "allt" nu då?

2. Jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså det var bara ett talesätt det tre Vna Villa volvo vovve ska aldrig skaffa mig en volvo trodde ni fattade lite men nej då kan ju inte begära allt ni är ju killar <_<

Jag menar hur ska du hinna med allt om du tycker ett halvår är en lång tid...

Ja, de sakerna hinner man på ett halvår om man kämpar för det, men jag har hört att brudar är lata för det mesta...kanske ett halvår är för lite tid för dom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer ingen att gifta sig eller???

om ett halv-år är lång tid.... ^_^

Precis, låter som ni byter flickvän, eller ska vi säga glädjeflicka varannan dag. Skulle inte palla sånt.

Edit: Varför fryser alla trådar när jag postar? :P

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, låter som ni byter flickvän, eller ska vi säga glädjeflicka varannan dag. Skulle inte palla sånt.

Edit: Varför fryser alla trådar när jag postar? :shifty:

Haha, fryser. Fniss.

Well, ringde Johanna nyss. Dom la precis in i hamnen, så nu ska hon ta bilen dirr till Sandviken, och sen hem till sin familj en timme. Sen är hon här. Så kl 17:00 ligger vi och myser. Awww.. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni har då ingen bild på förhållande om ett ½år är länge :)

I tonåren är det ASLÄNGE!

Då man är i typ 30-årsåldern kan man börja snacka fleråriga förhållanden.

Fattar inte varför folk ska försöka gifta sig då man är i den tidiga 20-årsåldern!

De e då man ska STRULA RUNT.

En människa har ungefär 15-25 år då dom är attraktiva, och pigga nog för att strula runt, sen är det kört. Det tjejer inte fattar är att det bara är under dessa få år man kan strula runt under hela sin livstid! Under dessa år ska man alltså strula runt för en livstid.

Och faktum är ju att få blir av me oskulden då de är 15, genomsnittsåldern är 18, och 40 är lite väl sent att skaffa ungar, för sen e man pensionär när dom flyttar ut! Då kortas ju tiden för strul ner ÄNNU MER. Det kan vara bara 12 år man får strula...

Att ha ett konstant förhållande, med barnabildande o sånt kan man ju ha under resterande 50 år! Jag ska inte gifta mig förrän jag är minst trettio!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...