Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

.btw

Snart sida 100 !!!!!!

Så du ska spamma fram till sida 100?

jag blev inlägg 3000 i skrivbordsteråden, inte en jävel bryr sig och jag har typ glömt bort det...

så sluta spamma fram till sida 100 osv. för ingen bryr sig vme den än blir.

för att vara lite ontopic sååå...

runkade jag idag, fast mitt i en porrfilmen startade min dator om sig, så ja fick köra på fantasi i typ 3 min.. oj oj oj :shifty:

edit: å jävlar va ironiskt :unsure:

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att ha sex allt för tidigt i ett förhållande är ju kanske inte det smartaste. Om man inte är kåt då :unsure:

Jag vet inte riktigt vilken gång det var jag hade sex på, jag räknar inte våra träffar så men det var väl efter någon månad eller något

Månad?

Hur konservativa är tjejerna i din stad(by).

Där jag bor kräver dom en månad...

Men då man kommer till stan är det andra bullar. Går direkt då man träffas. Och sen e man ihop rätt länge (ett halvår, typ).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Månad?

Hur konservativa är tjejerna i din stad(by).

Där jag bor kräver dom en månad...

Men då man kommer till stan är det andra bullar. Går direkt då man träffas. Och sen e man ihop rätt länge (ett halvår, typ).

Ett halvår = rätt länge? woot?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm visst man hinner ju köpa villa volvo vovve bilda familj och allt..

1. Villa behövs inte, lägenheter funkar för förhållande.(Vilket båda parterna säkert redan har innan.)

2. Bil har säkert. Och vem köper en Volvo?(Haha metalonic)

3. Vovve? Det har nog nån av dom redan. Och man behöver inte en hund för ett förhållande? Vad smart man kan vara.

4. Bilda familj, fixa barn gör man ju fan inte förrän man är 30 ffs, kondom power.

Vad är "allt" nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Villa behövs inte, lägenheter funkar för förhållande.(Vilket båda parterna säkert redan har innan.)

2. Bil har säkert. Och vem köper en Volvo?(Haha metalonic)

3. Vovve? Det har nog nån av dom redan. Och man behöver inte en hund för ett förhållande? Vad smart man kan vara.

4. Bilda familj, fixa barn gör man ju fan inte förrän man är 30 ffs, kondom power.

Vad är "allt" nu då?

Nej man kan alltid köpa scooter eller moppe! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...