pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) .btw Snart sida 100 !!!!!! Så du ska spamma fram till sida 100? jag blev inlägg 3000 i skrivbordsteråden, inte en jävel bryr sig och jag har typ glömt bort det... så sluta spamma fram till sida 100 osv. för ingen bryr sig vme den än blir. för att vara lite ontopic sååå... runkade jag idag, fast mitt i en porrfilmen startade min dator om sig, så ja fick köra på fantasi i typ 3 min.. oj oj oj edit: å jävlar va ironiskt Redigerad 19 juli, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Fan, gå ut en fredags kväll och försök ragga på en blondin så får du nog den där meningen mot dig. Vadå? så att hon säger att man ska knula henne eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 You have a different opinion? Annars skulle jag inte skriva: Väldigt snällt... duh.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vadå? så att hon säger att man ska knula henne eller? Hittar på henne, man blir kompis / raggar / tror man har chans på någon. Vaknar nästa dag helt ensam i sängen. U kn0w w00t I mean? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Att ha sex allt för tidigt i ett förhållande är ju kanske inte det smartaste. Om man inte är kåt då Jag vet inte riktigt vilken gång det var jag hade sex på, jag räknar inte våra träffar så men det var väl efter någon månad eller något Månad? Hur konservativa är tjejerna i din stad(by). Där jag bor kräver dom en månad... Men då man kommer till stan är det andra bullar. Går direkt då man träffas. Och sen e man ihop rätt länge (ett halvår, typ). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Månad? Hur konservativa är tjejerna i din stad(by). Där jag bor kräver dom en månad... Men då man kommer till stan är det andra bullar. Går direkt då man träffas. Och sen e man ihop rätt länge (ett halvår, typ). Ett halvår = rätt länge? woot? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hittar på henne, man blir kompis / raggar / tror man har chans på någon. Vaknar nästa dag helt ensam i sängen. U kn0w w00t I mean? Faktiskt inte Har aldrig varit i en sån situation Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Faktiskt inte Har aldrig varit i en sån situation NÄeh, samma här. Men man kan gissa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Gah, som om man kan säga så till blondiner.. Tro mig, har försökt.. aldrig mer igen, på dagen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Ett halvår = rätt länge? woot? Ja du har rätt, ett halvår är mer än rätt så länge. Redigerad 19 juli, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja du har rätt, ett halvår är mer än rätt så länge. Ni har då ingen bild på förhållande om ett ½år är länge Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ni har då ingen bild på förhållande om ett ½år är länge Tack Sofie, det jag försöker säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Trodde aldrig att en brud skulle palla med mig längre än 3-4 timmar! Men jag har faktiskt lyckats hitta en som har stannat kvar i 3 år! På midsommar firade vi tre år! Öh, ja det var intressant för er va?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Trodde aldrig att en brud skulle palla med mig längre än 3-4 timmar! Men jag har faktiskt lyckats hitta en som har stannat kvar i 3 år! På midsommar firade vi tre år! Öh, ja det var intressant för er va?! Måste du alltid använda utropstecken efter varje mening? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Måste du alltid använda utropstecken efter varje mening? Nej. Det måste jag inte! Men stör det dig så ska jag försöka låta bli att använda dem så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ni har då ingen bild på förhållande om ett ½år är länge Ett halvår är väldigt lång tid, jag har rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ett halvår är väldigt lång tid, jag har rätt. Humm visst man hinner ju köpa villa volvo vovve bilda familj och allt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Humm visst man hinner ju köpa villa volvo vovve bilda familj och allt.. 1. Villa behövs inte, lägenheter funkar för förhållande.(Vilket båda parterna säkert redan har innan.) 2. Bil har säkert. Och vem köper en Volvo?(Haha metalonic) 3. Vovve? Det har nog nån av dom redan. Och man behöver inte en hund för ett förhållande? Vad smart man kan vara. 4. Bilda familj, fixa barn gör man ju fan inte förrän man är 30 ffs, kondom power. Vad är "allt" nu då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 1. Villa behövs inte, lägenheter funkar för förhållande.(Vilket båda parterna säkert redan har innan.) 2. Bil har säkert. Och vem köper en Volvo?(Haha metalonic) 3. Vovve? Det har nog nån av dom redan. Och man behöver inte en hund för ett förhållande? Vad smart man kan vara. 4. Bilda familj, fixa barn gör man ju fan inte förrän man är 30 ffs, kondom power. Vad är "allt" nu då? Nej man kan alltid köpa scooter eller moppe! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 .det ska inte vara villa, vovve, volvo.... det ska vara villa, katt, volvo har iofs redan dom sakerna men man ska ha nån att dela det med oxå har jag hört Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts