Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mig? Gud vad den här tråden är kul Humm här var man självsäker Vad tänder du på då.? Dig själv med kanske.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Nämen! Här är en kannontråd så har man missat den så länge... *host* nån dag eller två*host* Nu blir man ju besviken. Men är väl bara och börja läsa från början! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag tycker att Kris Marshall är skitsexig, fastän han inte är regelrätt snygg. Han har karisma. http://gfx.filmweb.pl/p/54057/po.65262.jpg Och Sofie, jag lipade inte, jag klagade. En helt annan grej... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Humm här var man självsäker Vad tänder du på då.? Dig själv med kanske.? Mariah Carey Så j***a het hon är. Dessutom sjunger hon bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mariah Carey Så j***a het hon är. Dessutom sjunger hon bra Usch nej. Hennes röst passar verkligen inte till att sjunga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Usch nej. Hennes röst passar verkligen inte till att sjunga. Owell, skulle iaf inte tacka nej till sex med henne.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 skulle iaf inte tacka nej till sex med henne.. Samma här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Humm här var man självsäker Vad tänder du på då.? Dig själv med kanske.? Är du sexig? :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag tänder på vanliga tjejer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Är du sexig?:"> Japp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Japp! Han frågade inte dig !!! Men du kanske också är sexig? bra i sängen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Han frågade inte dig !!! Men du kanske också är sexig? bra i sängen? Nej,Men sofie Råkar vara hemma hos mig och då ville hon kolla om det hänt något på gtasajten och glömmde bort att hon var inloggad på min användare och svarade på frågan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men vadå? Ska sofie svara: "ja, jag är sexig"? isf, är _JAG_ fortfarande den självsäkre? Nej men, hon är sexig Nästan lika sexig som mariah... nästan. ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mariah Carey är fuuuul, sjunga kan hon inte heller. Nån som är riktigt jävla snygg är Shannon Elizabeth ( Nadia i American Pie) eller Keira Knigthly (Bruden i Pirates of the Carribean) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Nej,Men sofie Råkar vara hemma hos mig och då ville hon kolla om det hänt något på gtasajten och glömmde bort att hon var inloggad på min användare och svarade på frågan! Alltså, jag vet att du inte är så gammal, men kan du sluta? Du beter dig som ett arsel, rent ut sagt. Sofie är inte på det här forumet för att en rad ouppfostrade snorungar ska få någon sorts sexuell förankring till vuxenlivet. Och ni mods som tycker att jag gick för långt igen - vad kan jag säga? Ayee! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mariah Carey är fuuuul, sjunga kan hon inte heller. Nån som är riktigt jävla snygg är Shannon Elizabeth ( Nadia i American Pie) eller Keira Knigthly (Bruden i Pirates of the Carribean) Jo, hon är het! Men Lindsay Lohan är inte så pjåkig heller! http://house-o-celebs.com/gallery/llohan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mariah Carey är fuuuul, sjunga kan hon inte heller. Nån som är riktigt jävla snygg är Shannon Elizabeth ( Nadia i American Pie) eller Keira Knigthly (Bruden i Pirates of the Carribean) Argh, klart hon är het! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Humm vad snackar ni om nu.. Jag är hemma och ingen annan stans.. Drömma går ju.. Ni sitter och dräglar framför massa artister.. Har ni inget vanligt ni tänder på i allmänhet hos tjejer.. tex Ögon, Häck Personlighet mm.? Nåt är det väl som gör att ni faller för en tjej.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Humm vad snackar ni om nu.. Jag är hemma och ingen annan stans.. Drömma går ju.. Ni sitter och dräglar framför massa artister.. Har ni inget vanligt ni tänder på i allmänhet hos tjejer.. tex Ögon, Häck Personlighet mm.? Nåt är det väl som gör att ni faller för en tjej.? Personlighet går före allt. Om jag ska träffa dom länge dvs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Humm vad snackar ni om nu.. Jag är hemma och ingen annan stans.. Drömma går ju.. Ni sitter och dräglar framför massa artister.. Har ni inget vanligt ni tänder på i allmänhet hos tjejer.. tex Ögon, Häck Personlighet mm.? Nåt är det väl som gör att ni faller för en tjej.? Nej, bara fittan, tuttar och ass.. Givetvis är det inte så, jag tänker nästan på personligeheten först och främst. Gillar inte tjejer som är bitchiga och leker något, men det underlättar ju om tjejen är fin också @Sikorka, Tuffing... Vill du skriva autograf till mig? Redigerad 23 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts