RavenE Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Som ni vet, så börjar bilden att "svänga" och tiden och allt försvinner om man låter spelet stå på en stund....fråga: Går CJ ner i Fat om man låter spelet stå på? Jag menar, eftersom allt försvinner, så kan det ju inte hända ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Som ni vet, så börjar bilden att "svänga" och tiden och allt försvinner om man låter spelet stå på en stund....fråga: Går CJ ner i Fat om man låter spelet stå på? Jag menar, eftersom allt försvinner, så kan det ju inte hända ngt? Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Om du bara låter spelet gå utan att göra något, kommer CJ bli hungrig, och förlora muskler och energi istället för magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det var en bra fråga. Man får väl testa helt enkelt, men så här på förhand är min gissning att ingenting händer förutom då att man tappar musklerna och att man blir hungrig, precis som den hjälpsamme herren ovantill nämnde. Vill man förlora magen får man väl arbeta lite för det istället, som i verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Efter man har tappat muskler , så tappar man fat och efter det så dör man eftersom att livet sjunker . Tar ett tag iof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Spelade det, var så fet som gick, drog ut me en kompis, utan att trycka paus, när ja kom tillbaka, stod en benig CJ på gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 GJOSDHAGJISHB tycker att cj borde ta fram en solstol när man bara går iväg sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ett lätt sätt att förlora muskler och sen fett är att helt enkelt simma. Det är iallafall det som gjort störst skillnad för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts