Hotring-Racer Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 När ni startar ett hotring-race, kliv ur bilen då starten gått, vänd er om och plocka fram minigun. Sikta in er mot insidan av en kurva, ståendes mot bilarna som kommer, och "mörsa" motståndarna. Stå och skjut ett tag och vänd er om och njut av förödelsen. Då jag gjorde detta så låg det en hög med 33 brända bilar för att vara exakt (så fort en bil sprängs ersätts den ju av nya). Detta orsakar även en absolut trafikstockning då hela fältet av bilar blir stående!! Dela gärna med er av fler stadium-händelser i detta topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 hohoho grymt, synd att man inte har vice)= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 30 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 (redigerad) Utan vice, inget nice! Du har mitt fulla medlidande!!! Undra om jag ska gå o lira lite detta underbara GTA:VC nu.......... Redigerad 30 december, 2002 av Hotring-Racer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 så hade jag oxå gjort men ja tog bazooka så flög dom iväg.. sen körde jag runt lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 annars kan man ju bara köra runt lite i hotring och skjuta med en submachinegun på dom andra bilarna..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ................Jag har inte ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 hmmmmmmmm, du behöver inte spamma för det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ................Jag har inte ps2 du behöver inte skriva det i varenda tråd... om du fortsätter kommer du garanterat bli hybernating!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 var kan man få tag i mini-gun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 (redigerad) På taket av Haitianernas knarkfabrikstak eller köpa hos Phil. Redigerad 1 januari, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Neeej.... Inte fuska på Hyman, det är det ända som är kul nu efter att jag bara har några hp och affärer kvar att råna. Fast och andra sidan så finns det en förbannat irriterande bugg i stängslet någonstans. Det är som en osynlig entre eller något, man kommer utanförstängslet och åker fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 hur kommer man in i hyman stadium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 det e öppet mellan 20.00 - 00.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 oki då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts