leftbehind Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Håller med till 100%! Frenzy, Thunderbirden är underbar Topp3 vad heter den basen? Offtopic: Kan i stort sett hela My Friend of Misery nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) LTD DF-404 FEATURES: neck-thru-body construction; 35” scale; mahogany body; 5-piece maple & walnut neck; rosewood fingerboard; tribal graphic inlays; EMG 35-DC active pickups; volume & balance controls; EMG B64 active EQ; black chrome hardware; Grover tuners; ESP BB-604 bridge; 24 XJ frets En sådan femsträngad skulle vara den ultimata basen. Redigerad 22 maj, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Okej, fan, den var cool Topp3, men jag gillar inte riktigt det stuket, du fattar vad ja menar? Den är så vass känns det som, fast iofs har den ju former som en bas, fast vassa, men t.ex en B.C Rich Warlock, det ska ju vara gitarr, inte bas, vilket det finns, men det passar ju inte. EDIT: Topp3 vet du om den basen finns i Sverige? LTD:n asså. Redigerad 22 maj, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Okej, fan, den var cool Topp3, men jag gillar inte riktigt det stuket, du fattar vad ja menar? Den är så vass känns det som, fast iofs har den ju former som en bas, fast vassa, men t.ex en B.C Rich Warlock, det ska ju vara gitarr, inte bas, vilket det finns, men det passar ju inte. Ett ord: ! EDIT: Topp3 vet du om den basen finns i Sverige? LTD:n asså. Borde finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ett ord: ! Borde finnas. Va? Vad mena du me ett ord ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Va? Vad mena du me ett ord ? Att det du skrev var helt obegripligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Haha okej, översättning: Jag gillar inte riktigt dom där kanterna på basen, men däremot har den ju former som en bas ska ha. Men t.ex en B.C Rich Warlock har det ju inte. Även fast den finns som bas. Fattar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 VAR? HUR MYCKET??!? asaball ju . fan de fanns ingen dreggelsmajlie. ajja *dreggel* jag har stora håriga problem å bestämma mig ELLER http://www.secondhandmusic.se/product_images/B090.jpg Har vart i affären å spelat på exakt den där warlocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Neeeeeeeeeeeeeeeeej, inte Warlocken Pottzork, neeeeeeeej. Ärligt talat är den inte fin som en bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Neeeeeeeeeeeeeeeeej, inte Warlocken Pottzork, neeeeeeeej. Ärligt talat är den inte fin som en bas. Va fan är det för fel på den? jag tycker att thunderbird är okej, men jag skulle aldrig köpa någon. jag tycker warlock är skitcool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ja, det är den också, som gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Offtopic: Kan i stort sett hela My Friend of Misery nu Ja me . inte speciellt svårt. kan typ lira pulling teeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag hörde att du kunde den, (Frenzy sade) men den är lite jobbig, har dock ej kollat på den överdrivet mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts