leftbehind Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Vad tycker ni bassister och musikfantaster om basen Thunderbird IV? Får den billigt av en kompis. Ska tilläggas att jag är bassist. Redigerad 21 maj, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tycker om den ! Den är snygg och så men om den är bra vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ska åka och provspela den om ett gäng dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ska åka och provspela den om ett gäng dagar. Okej okej Hoppas det går bra ! Sen får du ta och lära di pulling teeth ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Får fan ta och göra det Frenzy, ja ska allt visa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Får fan ta och göra det Frenzy, ja ska allt visa dig Jupp det tycker jag ! Cliff ägde alla och det gör han fortfarande för den delen ! R.I.P Cliff ! Cliff 'em all !.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Får fan ta och göra det Frenzy, ja ska allt visa dig Lär dig Orion istället, den är såååååååååååååååå härlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Självklart. Edit @Topp3, den har liksom så jävla varierande takt och skit tkr jag, fast ja har ju bara kollat lite snabbt. Guitar Pro is the shit ! Redigerad 21 maj, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Thunderbird... måste va en leksak ni minns väll thunderbirds som gick på tv förut nej.. men den va fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Den är skitsnygg. Om det är gibsons modell är den grym, om det är epiphones modell är den ganska bra, och om det är nåt annat märke vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 A de är ju en Epiphone, Gibson´s kostar ju 20000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 A de är ju en Epiphone, Gibson´s kostar ju 20000. Beror ju på vad du har för bas du har nu, men jag skulle köpt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Epiphone............ *startar min hata-Epiphone-grej* Låt bli! Köp en bättre isf., även om du får den billigt är det för dyrt. Om du fick den gratis vore det väl ok, men inte om du måste betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hur mycket kostar den? den kostar 5000 ny köp den den e HUR SKÖN SOM HELST och snygg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Får den för 2500 av en polare, nu lirar jag på en Cort bas från Musikbörsen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Bra pris! kostar cirka 5000 ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vet, får den om kanske en månad, fyller år den 25:e Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ja vi får ju hoppas på det bästa ! Enligt min åsikt är det svårt att hitta en snyggare bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Ja vi får ju hoppas på det bästa ! Enligt min åsikt är det svårt att hitta en snyggare bas Redigerad 22 maj, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Visst var den också jävligt snygg Men inte lika snygg som Thunderbirden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts