Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ja,hur gör man sina bilder svartvita som man redan tagit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Photoshop>Bild>Justeringar>Tunna ut. Har du inte PS vet jag inte hur du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Photoshop>Bild>Justeringar>Tunna ut. Har du inte PS vet jag inte hur du ska göra. Tack! Men jag är inte värdsmästare på engelska! Vad heter justeringar och tunna ut på engelska? Min PS är på engelska! Redigerad 21 maj, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Shift+Ctrl+U. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts