Dee Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har hört talas om nån som kallar sig Daege Besko... vem är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har hört talas om nån som kallar sig Daege Besko... vem är det? *Flyttad* eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Eh, tror inte det finns nån sån, Google hittar inte ens nåt om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har hört talas om nån som kallar sig Daege Besko... vem är det? Du råkar inte ha stavat fel? Aldrig hört talas om, och som sagt, google hittar inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har hört namnet någonstans... men jag kan inte komma på var ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har hört namnet någonstans... men jag kan inte komma på var ifrån. Hört.. Men är du säker på att det stavas så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nu kom jag på var jag hört det! Det är mitt namn som jag fick av en star wars-namngenerator. Jag tyckte väll att det kät skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Är inte dagoeba(stavning??) typ en planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nu kom jag på var jag hört det! Det är mitt namn som jag fick av en star wars-namngenerator. Jag tyckte väll att det kät skumt. Okeeeej... Nice minne där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Är inte dagoeba(stavning??) typ en planet Dagobah är träskplaneten Yoda bosätter sig på efter händelserna i episod tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 På tal om episod 3, ska nog se den imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 På tal om episod 3, ska nog se den imorgon Jag har redan sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts