samool Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Är det någon som kan Flash MX mycket bra? Jag har ett problem med actionscript som jag skulle behöva hjälp med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Posta koden här så kanske jag kan hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Posta koden här så kanske jag kan hjälpa. Problemet är löst. Det var så att när jag skulle få en bild att synas mer när man tog musen över den så skrev jag on(rollOver) { _root.bildnamnet._alpha = 100; } on(rollOut) { _root.bildnamnet._alpha = 40; } Fast men root används om det är ett annat objekt man ska styra så lösningen blev såklart att skriva on(rollOver) { _alpha = 100; } on(rollOut) { _alpha = 40; } Redigerad 21 maj, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Problemet är löst. Annars kan mn göra bilden till en knapp och ändra alphan på framen "over" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 .www.communen.com (kanske .se) en mycket bra sida där du kan fråga i forumet där många e bra där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Annars kan mn göra bilden till en knapp och ändra alphan på framen "over" Det ser inte lika professionellt ut haha =) Men det är nog smartare ja... Redigerad 22 maj, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det ser inte lika professionellt ut haha =) Men det är nog smartare ja... Vem ser hur du har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts