GT4 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Hej, Jag är 13 år gammal och vill träna på matematik redan nu :"> Hade ni de här frågorna eller? De här alltså? Edit: Intresset för att söka det kommer här i från: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...2&st=0&hl=matte Redigerad 21 maj, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hej, Jag är 13 år gammal och vill träna på matematik redan nu :"> Hade ni de här frågorna eller? De här alltså? Edit: Intresset för att söka det kommer här i från: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...2&st=0&hl=matte Nej, vi hade inte de där frågorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det där är Lunds Universitets frågesida om matematik och har ingenting med det Nationella provet i Matte B att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det där är Lunds Universitets frågesida om matematik och har ingenting med det Nationella provet i Matte B att göra. Haha, Intressant Men jag går till 6:an, och jag får alltid VG. Tror ni att testet är lätt om jag forsätter så? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Haha, Intressant Men jag går till 6:an, och jag får alltid VG. Tror ni att testet är lätt om jag forsätter så? :"> Fortsätter hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Haha, Intressant Men jag går till 6:an, och jag får alltid VG. Tror ni att testet är lätt om jag forsätter så? :"> Gymnasiematte är så jävluskt mycket svårare än högstadiematte. Jag tog inte hem matteboken inför ett enda prov i hela högstadiet och jag hamnade ändå på MVG. Matte A var iofs inte heller så svårt eftersom det i princip bara var repetition från nian men Matte B och högre kurser är det ju helt nya grejer man stöter på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Gymnasiematte är så jävluskt mycket svårare än högstadiematte. Jag tog inte hem matteboken inför ett enda prov i hela högstadiet och jag hamnade ändå på MVG. Matte A var iofs inte heller så svårt eftersom det i princip bara var repetition från nian men Matte B och högre kurser är det ju helt nya grejer man stöter på. Säger samma sak. Det är svårare, men det är inte det som är den största skillnaden. Skillnade är att det är helt annan matte och sådan matte som man aldrig kommer att använda sig av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts