swat Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har en idé. joo om man raporterar en topic och den inte blir stängd så får man ett pm varför inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) 1. Du kunde inte tagit det via PM (med Hultan)? 2. Om alla som rapporterar (och tråden inte blir låst) får PM, lär det bli jävligt mycket... Redigerad 21 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hm, jag tror han försöker säga att ifall man rapporterat en tråd och den inte blir låst, så får man ett PM om varför den inte låstes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Hm, jag tror han försöker säga att ifall man rapporterat en tråd och den inte blir låst, så får man ett PM om varför den inte låstes. Det var väl det jag svarade på också...? Redigerad 21 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det var väl det jag svarade på också...? Ja jag vet inte, dina svar innan du editerade dem var otydligare än swats inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 2. Om alla som rapporterar (och tråden inte blir låst) får PM, lär det bli jävligt mycket... Är väl isf bara den som rapporterar som får PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Är väl isf bara den som rapporterar som får PM. Jag menade att det är ganska många som rapporterar bara för att ha kul. Eller, vad vet jag, men troligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Svaret kommer alltid vara: För vi anser att den inte ska låsas. So, what's the point? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag menade att det är ganska många som rapporterar bara för att ha kul. Eller, vad vet jag, men troligen. Kul och kul. Folk raporterar saker som just dom tycker är fel. Det är väl det mest störande. "han tycker inte som jag. Jag raporterar topicen bara för det." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts