harband Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) På uppdraget "You Lucky Bastard - The Harbor" Vart hittar man han som man ska döda?! Sergio tror jag han hette! Tack på förhand:) //Harband Redigerad 21 maj, 2005 av harband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Längst bort på hela stället finns det 2 tågvagnar, och tågrälsar. Det finns även 2 magasin där. Killen du ska döda finns i det 2:a från där tågvagnarna står. Det finns 2 växelspakar, rikta dom så tågvagnen kommer att rulla in i det 2:a magasinet därifrån. Sen gå fram till tågvagnen. Titta ner vid hjulet på ena sidan, det finns en tegelkloss där. Flytta den genom Use knappen, och vagnen kommer att rulla in i magasinet om du har riktat växelspakarna rätt. Spring fram till magasinet, och vänta på en video dyker upp. Sen kommer du att förstå vad du ska göra. Hoppas du fattade nåt av min förklaring. =) Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
harband Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Längst bort på hela stället finns det 2 tågvagnar, och tågrälsar. Det finns även 2 magasin där. Killen du ska döda finns i det 2:a från där tågvagnarna står. Det finns 2 växelspakar, rikta dom så tågvagnen kommer att rulla in i det 2:a magasinet därifrån. Sen gå fram till tågvagnen. Titta ner vid hjulet på ena sidan, det finns en tegelkloss där. Flytta den genom Use knappen, och vagnen kommer att rulla in i magasinet om du har riktat växelspakarna rätt. Spring fram till magasinet, och vänta på en video dyker upp. Sen kommer du att förstå vad du ska göra. Hoppas du fattade nåt av min förklaring. =) Lycka till. Tack så mycket:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts