Diezl Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har Norton Antivirus 2005 och när jag ska köra steam och söka serverar så kommer det upp ruta som säger att en fjärrdator håller på att ta sig in. Eftersom att jag vet att det är steam så säger jag "tillåt" Men sen 15 sekunder senare kommer skiten upp igen OCH sen håller den på sådär... Nu kan jag inte spela gamla cs för att skiten avbryter spelet efter 20 sekunder. Men idag kom jag på den roliga idéen att avaktivera skiten för en timme. MEN LIKFÖRBANNAT SÅ ÄR DEN FORTFARANDE IGÅNG! Snart avinstallerar jag skiten fast jag vet att det är typ omöjligt och att det kommer lämna massor av skit kvar i datorjäveln. Är det någon som vet hur man löser problemet? Och snälla skriv något konkret inte bara att undvik Norton eftersom det suger... Det är lite sent nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har Norton Antivirus 2005 och när jag ska köra steam och söka serverar så kommer det upp ruta som säger att en fjärrdator håller på att ta sig in. Eftersom att jag vet att det är steam så säger jag "tillåt" Men sen 15 sekunder senare kommer skiten upp igen OCH sen håller den på sådär... Nu kan jag inte spela gamla cs för att skiten avbryter spelet efter 20 sekunder. Men idag kom jag på den roliga idéen att avaktivera skiten för en timme. MEN LIKFÖRBANNAT SÅ ÄR DEN FORTFARANDE IGÅNG! Snart avinstallerar jag skiten fast jag vet att det är typ omöjligt och att det kommer lämna massor av skit kvar i datorjäveln. Är det någon som vet hur man löser problemet? Och snälla skriv något konkret inte bara att undvik Norton eftersom det suger... Det är lite sent nu... Avinst.. Nej men finns det inget alternativ som säger typ "komihåg val" eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Högerklicka på Norton Antivirus och ta "options" sen tar du "Internet Worm Protection" så tar du bort det till en önskad tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Men som sagt så avaktiverar (ställer den ur funktion) under en timma... men den fortsätter ändå... Ähh hopplöst nästa dator ska jag ha något annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 .skaffa Kaspersky.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts