okka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Namnet på tråden säger sig självt - Vilken låt skulle du vela ha på din begravning? ...detta behöver inte alls vara ett särskilt jätteseriöst svar, för det är nog knappt någon som verkligen kommer ha vad dom skriver, snarare en låt/låtar som skulle passa och möjligtvis avspegla dig själv som person... Kanske Gino Paoli - Sassi! The Ronettes - Be My Baby skulle jag nog vela bli slaktad till (vilket förhoppningsvis inte kommer hända), men det är en annan femma... Droppa morbida tankar i största allmänhet i kombination med låtar, vet'ja! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Hört talas om denna topic? Den tar upp precis samma ämne, skapades igår och är nu uppe i tre sidor Redigerad 21 maj, 2005 av Kalan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hört talas om denna topic? Den tar upp precis samma ämne, skapades igår och är nu uppe i tre sidor Haha, fuck!! Oj... ...var dock inte på internet igår, och såklart så trodde jag inte att möjligheten att någon skulle skapa denna tråd var så stor. Ursäkta mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 *Mandelstång* *Låst* Förbannade tangentbord... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts