Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Helikopter kraschade på kyrkogård - 2000 döda funna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 - Kypar'n, kan vi få ett glas rött vin? - Nej... MIn favorrit hitils är lätt tomtefars skrattade fan i 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 MIn favorrit hitils är lätt tomtefars skrattade fan i 10 minuter. Yay! Jag gillar dig, pottzork, du tänker helt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 MIn favorrit hitils är lätt tomtefars skrattade fan i 10 minuter. Det är ännu roligare när man hör honom säga den... Hans betoning på just "nej" som mer är ett "n-ä!" är alldeles überfin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Yay! Jag gillar dig, pottzork, du tänker helt rätt Alla gillar mig (eller inte ) VIlka hatar mig? intressant å veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 There was two tomatos who walket over the road, one of the tomatoes got hit by a car. Tomato1: Comon catch up! (catch up=ketchup) Det humor! Två flaggstångar på en äng, då sa den ena till den andra - Jag är längre än dig Då svarade den andra - Jag vet Två nålar var ute och gick, då sa den ena till den andra - Varför smyger du runt så där? - Jag är en säkerthetsnål! Två stenar pratade med varande, då sa den stora till den lilla - Är du singel? Den stora skortstenen till den lilla - Är inte du lite för liten för att röka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vad finns det för likhet mellan Liseberg och Gröna Lund? -Båda ligger i olika städer Den är så dålig men ändås å ägd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det röda huset ligger på vänstra sidan av vägen och det blåa huset ligger på den högra sidan av vägen men var ligger då vita huset? SVAR:I Washington Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 -VET du vad_ -NEj -då vet jag mer än dig. mohahhaahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) VIlka hatar mig? intressant å veta. Var det därför du gjorde en poll? Edit: Drewek, Haah! Redigerad 24 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Det röda huset ligger på vänstra sidan av vägen och det blåa huset ligger på den högra sidan av vägen men var ligger då vita huset? SVAR:I Washington I Washington oj, såg inte att du hade skrivit svaret xP, det var ju vitt. Grön Blå Svart Vit Redigerad 24 maj, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 -VET du vad_ -NEj -då vet jag mer än dig. mohahhaahah Mer än DU heter det. Ja, jag är kompis med Stora_Tomtefar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nu kommer ett bra skämt intågande. dum dum dum dum dububudumdumdumdum "det var en gång en hamsten som andades med rumpan , en dag satte den sig ner och dog !!" mohaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Den är så dålig men ändås å ägd! Det var väll inte Robert Gustavsson som sa det? Det var väll Johan Ulvesson som svarade på den frågan och sa "Båda ligger i olika städer" till programledaren som ställde frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det var en liten flicka som badade med sin mamma. Efter en stund pekade hon på sin mors bröst och frågade: - Mamma, när får jag såna? - När du blir större. Nästa dag duschade flickan med pappan varpå hon pekade på hans penis och frågade: - Pappa, när får jag en sån? - Det får du på lördag när mamma åker bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Min morfars favoritskämt: -Vad är det för likhet mellan en krokodil? -Det är lika långt mellan ögonen **** Ett lejon var ute och promenerade då det plötsligt hör en smäll. Då kommer en elefant hoppande ut ur busken och asgarvar. Sen springer elefanten in igen... PANG och elefanten kommer ut och asgarvar. Lejonet frågar vafan han höll på med , då svarar elefanten - Jag knullar apor i busken och när jag kommer så exploderar dom. Redigerad 25 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Min morfars favoritskämt: -Vad är det för likhet mellan en krokodil? -Det är lika långt mellan ögonen Jag kanske är trött, dum i huvudet, korkad eller bara allmänt störd... Jag fattar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag kanske är trött, dum i huvudet, korkad eller bara allmänt störd... Jag fattar inte... Det är just därför det är det sämsta skämtet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det är just därför det är det sämsta skämtet Du vann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Den sämsta av alla historier.. nån kanske har lagt upp den men men... det var en gång två älgar som satt i ett träd sen kom en ubåt och körde in i ett träd. då sa den ena älgen till den andra älgen " jag tror han bor där " hahah sämsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts