Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Akta min dialekt. Dumma bonde stad. fulaste_sk_mtet..rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) -Seniorita vill du skita? -Nej Senior, jag sket i går. -Gonnore gonnore gonnoredan hem. -Diarre diarre diarredan gått Redigerad 23 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 " Om du är varm, så kan du alltid svälja, för då har du svalt. " suttit o flinat åt den i nära en timma nu vet inte varför men så e de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Två älgar satt på en kvist när en ubåt krasha framför dom, då sa den ena; - Det gör inget för min mormor har en rosa tandborste. Två älgar var ute och gick när den ena av dom trillade, då sa den andra. -Det gör inget för jag fick en bulle i ögat. Vad tusan är det med bulle i ögat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vad är en muslimkvinna om man tar av slöjan? - Avslöjad ! haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vad är en muslimkvinna om man tar av slöjan? - Avslöjad ! haha! Haha. Fy fan vad dålig. Men det är det som är meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det var en gift man... så kommer en annan kille. Han frågar: - Varför är du inte hemma ? Den gifta mannen svarar: - Min fru är arg... - Varför det då ? - För att jag inte är hemma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 "Filip och Fredrik är roligare än Anders och Måns" Ha ha! Vilket jävla skämt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) *LOST!* Redigerad 24 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det var en bög som träffade en annan bög. Den ena bögen tog den andra bögen på stjärten. Den andra bögen tog den ena bögen på stjärten. Då sa den andra bögen till den ena bögen, vad håller du på med? Då sa den ena bögen till den andra bögen, din stjärt. Sen så hände det saker... usch! Det roliga är att dem är bögar! AHHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Katt svalde stol, satt i halsen Katt svalde tumstock, blev mätt Katt svalde lampa, lös i magen Kan nån fler kattskämt så posta gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Katt svalde stol, satt i halsen Katt svalde tumstock, blev mätt Katt svalde lampa, lös i magen Kan nån fler kattskämt så posta gärna! Katt svalde penis, blev kåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har du hört Bellman på taket? - Nej. - Inte jag heller för han gick så tyst. MOHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 -Har du hört historien om en norsk, amerikanks och en svensk? -Ja -Ok HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Katt åt stekpanna, sket järnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 -Har du hört historien om en norsk, amerikanks och en svensk? -Ja -Ok HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAA Hahahahaha! - Vill du veta hemligheten bakom min magi? - Ja. - Sätt en högtalare på huvudet och skriv en bok, samtidigt som du läser den baklänges. - Men hur kan det hjälpa mig? - BÖÖÖÖ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det var två bajskorvar som gick över en gata, så blev den ena påkörd. Då sa den andra: Kom bajskorv innan du blir bajs... HAHAHAHHAHAhAHAHAHAHAHAhAHHAHAHAHAHAhahAHAHAHAHAHAH Säg den till alla ni känner!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 - Vet du vad? - Ja. - Ok jag också! Äkta humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det var en gång två flodhästar som flög, men en av dem flög in i ett träd. Då sa den andre: "Bor du där?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det sämsta? M'kay... "How do you know God was white, and not black? He said 'I am who I am', not 'I is who I is'..." Erkänn att jag vinner nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts